גן ילדים בחולון. ארכיון
גן ילדים בחולון. ארכיון

"תעשו יום מים": התשובה של הרשויות לגן לילדים על הספקטרום בזמן הפסקת חשמל

ההורים חששו כי הפסקת החשמל היזומה ברחוב שער ציון תשאיר את הגן ללא מזגן או מקרר. הם הופתעו מהתגובה שקיבלו ובסופו של דבר התברר כי לא תהיה הפסקת חשמל בגן

פורסם בתאריך: 23.7.19 12:52

הורים לילדים בגן אדמון – גן לילדים על הספקטרום האוטיסטי, הנמצא ברחוב שער ציון חששו כי יישארו ללא חשמל במהלך יום חמישי הקרוב עקב הפסקת חשמל יזומה של חברת החשמל. 

הורים פנו לעירייה ולמנהל החינוך שבמקום לספק פתרון חלופי כמו מעבר למבנה אחר או גנרטור, הציעו להם לערוך יום מים בגן. חברת החשמל הודיעה כי ביום חמישי הקרוב תבצע עבודות תחזוקה של רשת החשמל, במסגרתן תנתק את אספקת החשמל המגיעה אל רחוב שער ציון בין השעות 08:30 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.

בסופו של דבר התברר כי בגן לא תהיה הפסקת חשמל. אלא שעוד לפני כן הופתעו ההורים מהתגובה.



ההורים פנו להנהלת הגן בעקבות הפרסום על הפסקת החשמל בה הילדים ישהו בגן ללא מזגן, מקרר או איוורור במשך כל שעות היום, אך מהם לא קיבלו תשובה, לכן פנו למנהל החינוך. הורה לילד בגן אמר כי "במנהל החינוך בתחילה קיבלנו תשובות מתחמקות כמו זה לא אחריות שלנו ולאחר מכן העלו רעיון 'מהפכני' שהילדים ישהו בשעות הבוקר בצל ולאחר מכן תתוכנן פעילות מים בגן".

נציגות הורי הגן יצאו בהודעה זועמת, "בחולון – 'עיר הילדים' – ילדים אוטיסטים לא נספרים! ביום חמישי הקרוב, בעיצומו של עומס חום כבד, צפויה הפסקת חשמל יזומה של חברת חשמל ועיריית חולון לא נוקפת אצבע!".

 עוד הוסיפו נציגי הורי הגן בהודעה כי "אז מה אם יום שלם הם יהיו בלי מזגן, מים לשתייה, מקרר ומחסה, מבחינת עיריית חולון הילדים יכולים להשתכשך במים שהגננת תתיז עליהם מצינור, אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק, ובשעה 14:00 ההורים יכולים לעזוב הכל ולצאת מוקדם מהעבודה או מעיסוקיהם כדי לאסוף את הילדים".

נציגות הנהגת ההורים העירונית מסרו כי "הנושא ידוע וכאוב. חשוב להבין כי ילד עם צרכים מיוחדים שלעיתים סובל מקושי בוויסות החושים. מדובר בילדים אשר כל שינוי יכול להביא אותם לידי קושי או התפרצות. אנו מבקשים מכל מי שיכול להביא לידי סיוע, ביטול או מעקף לסייע בידי ההורים ולמען הילדים".

חברת החשמל מסרה כי "נשלח למקום בודק לבחינת אפשרות חיבור גנרטור".

עיריית חולון מסרה בתגובה כי "בעקבות הודעתה של חברת החשמל על הפסקת חשמל יזומה ברחוב שער ציון ביום חמישי הקרוב, ביקש מינהל החינוך העירוני מהחברה לדחות את העבודות ל-11.8, שבו הגן יהיה סגור לרגל ט' באב או לאחר ה-15 באוגוסט שאז הגן ישהה בחופשה. לצערנו, החברה לא השיבה לבקשה זו עד כה. משכך, הונחתה הגננת שבאותו היום הילדים ישהו באזור מוצל ותהיה פעילות מצננת של 'יום מים'. כמו כן, ההורים יורשו לקחת את ילדיהם בהתאם להחלטתם החל מהשעה 14:30. מאחר שמדובר בילדים של החינוך המיוחד, לא ניתן להעבירם למבנה אחר".

לאחר מכן נמסר מהעירייה כי מדובר בטעות של ההורים וכי בגן לא תהיה הפסקת חשמל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו ראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר