בית המשפט: על העירייה לספק פירוט דוחות שניתנו בחצי השנה האחרונה

תושב העיר מסרב לשלם קנס לאחר שקיבל דוח בשעות הערב, בטענה כי ישנה הסכמה שבשעות אלה לא מחולקים דוחות חניה

פורסם בתאריך: 27.8.19 17:34

בית המשפט לעניינים מקומיים בחולון חייב את העירייה להוציא פירוט של דוחות החניה שניתנו במהלך החצי שנה האחרונה ברחוב כינרת בין 19:00 בערב ל-07:00 בבוקר.



תחילתה של התביעה בעקבות דוח שניתן לתושב העיר המתגורר ברחוב. לטענת התושב לפני מספר חודשים קיבל דוח חניה מהפיקוח העירוני בסכום של 250 שקל, לאחר שהחנה את רכבו כאשר שני גלגלים על המדרכה. על פי חוק העזר העירוני מדובר בחנייה בלתי חוקית ועל כן קיימת המצדיקה למתן הדוח.

אולם אותו תושב טען כי העירייה מפעילה מדיניות של אי אכיפה בין השעות 19:00 בערב ל-07:00 בבוקר, בעקבות מצוקת החניה באזור. אלא שלטענתו מדובר במדיניות שאינה כתובה – דבר המקשה על ביטול הדוח.

"כל מי שגר באזור הזה יודע שלא נותנים קנסות אחרי 19:00 בערב", טוען התושב, "ואני קיבלתי את הדוח בשעה 19:30. המדיניות הזאת קיימת בכל העיר. לא ייתכן שייאכפו את החוק רק על תושבים מסוימים".

לאחר שהתושב פנה לעירייה והודיע כי הוא מסרב לשלם את הדוח, הועבר הנושא לבית המשפט לעניינים מקומיים בחולון, שם חזר התושב על טענותיו.

בעקבות הדברים, במהלך הדיון דרש השופט מעיריית חולון לספק תוך45 יום את פירוט כלל דוחות החניה שניתנו לרכבים חונים ברחוב כינרת בששת החודשים האחרונים משעות הערב ועד הבוקר שלמחרת. כמו כן, נדרש התושב לספק תמונות של רכבים חונים ברחוב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר