צפו: מאות הגיעו כדי לחגוג בת מצווה לילדה שגילתה אולם ריק

לקראת השעה 22:00 פרסמה תושבת חולון פוסט וסיפרה שהרחבה באולם ריקה. בתוך דקות התגייסו תושבי חולון לחגיגת ענק שנמשכה עד לאחר חצות. צפו:

פורסם בתאריך: 29.8.19 12:16

בעקבות הירתמות של אנשים טובים, מאות הגיעו לשמוח ולחגוג את בת המצווה שאורחיה לא הגיעו.

אמש (רביעי) בשעות הערב, נערכה באולם אירועים בחולון בת המצווה של אלינור אוסקין, אליה הוזמנו לא מעט אורחים, אלא שרבים מהם שלא הגיעו, ולקראת השעה 22:00 בערב, רחבת הריקודים נשארה ריקה.



בעקבות מיעוט המשתתפים, אחותה הגדולה של אלינור, שירן, פרסמה פוסט בפייסבוק שבו קראה לבוא ולשמח את בני המשפחה. "לא מאמינה שאני במצב הזה, אבל בת המצווה של אחותי והאולם ריק", כתבה שירן, "אמא שלי חד הורית ועשתה את האירוע בקושי רב למען הילדה. מי שיכול להגיע ולשמח אותה שיבוא. אני מתחננת".

הפוסט הגיע ללא מעט מתושבי חולון והסביבה, בהם גם פעילים חברתיים. בתוך דקות מספר אנשים נרתמו לעזור, בהם הפעיל החברתי חנן לוי, אנשי המשטרה ועוד רבים אחרים. תוך פרק זמן קצר הגיעו אל האולם כמה מאות אנשים אשר מילאו את רחבת הריקודים וחגגו עם בני המשפחה.

שירן אוסקין הנרגשת, סיפרה ל"השקמה חולון" ביום שאחרי: "אין לי מילים לתאר כמה אני מעריכה את כל מי שהגיע והשתתף, שמח ובא לרקוד עם הילדה. זה היה פשוט מדהים. אני לא האמנתי שדמעות של עצב יכולות להתחלף בדמעות של אושר ושמחה והתרגשות כל כך גדולה".

"חיכינו לכל המשפחה שתגיע עד רבע לעשר. התקליטן אמר לאנשים לרקוד ולא היה עם מי. אחותי התביישה", מוסיפה שירן.

הפעיל החברתי חנן לוי, אשר שהה באותה העת באולם סמוך, פרסם גם הוא הודעה שהופצה בקבוצות רבות. "אני בדיוק הייתי באירוע באולם ליד. אז שלחו לי את הפוסט והתקליטן דיבר איתי", מספר לוי, אמרתי לאחות שאם אני יוצא עם זה החוצה אי אפשר לעצור את זה, ואז הפצתי את הפוסט בקבוצה ובווטצאפ ותוך חצי שעה היו שם מעל מאה איש. עברו שם בכל הערב יותר מ-700 איש".

בין האנשים הרבים שהגיעו היו חיילים, שוטרים, חסידי ברסלב וצעירים רבים מן הסביבה אשר נשארו לחגוג עד לאחר חצות. "כל מה שאומר זה לא יספיק כדי להגיד תודה על הכל. לא חלמתי שכזה דבר יקרה", מסכמת שירן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

5 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר