אלמוג בנדלק וריטה חדד (מתוך הפייסבוק)
אלמוג בנדלק וריטה חדד (מתוך הפייסבוק)

אימו של רוכב האופנוע שנהרג בתאונה: "מחכה לפגוש את הנהגת שפגעה בבני"

אימו של אלמוג בנדלק זועמת גם לאחר הגשת כתב האישום נגד נהגת הרכב שמעורבת בתאונה בה נהרג בנה

פורסם בתאריך: 30.8.19 09:32

מותו של אלמוג בנדלק, רוכב אופנוע בן ה-24 מחולון שנהרג לפני חמישה חודשים בתאונת דרכים קטלנית, ממשיך להשפיע קשות על חיי משפחתו ועל אימו, ריטה חדד.



האם תקפה את התנהלות המשטרה והפרקליטות בחקירת האירוע המצער וטענה כי הטיפול מתנהל בעצלתיים. כמו כן היו לה השגות רבות על ניהול החקירה עצמה.

הבן אלמוג נפגע מרכב במחלף רמלה בכביש 431 בו נהגה חיילת צעירה. הוא פונה אל בית החולים אסף הרופא שם נקבע מותו. רק שלשום התבשרה האם כי יוגש כתב אישום על הריגה ופציעה תוך בנהיגה ברשלנות כנגד הנהגת הפוגעת. כתב האישום הוגש כבר אתמול על ידי הפרקליטות.

"פנו אליי מהפרקליטות סוף סוף, אחרי מכתבים רבים ששלחתי להם", מספרת האם ריטה. "אני ביקשתי תשובות ואף אחד לא רצה לתת לי אותם. ולפתע יש להם את כל החומר ולא חסר כלום".

עוד הוסיפה בזעם: "לא ייתכן שעל אותו מקרה בדיוק שקרה בהרצליה לפני שלושה חודשים, בו נהרג רוכב האופנוע  חגי יצחק נדלר ז"ל על ידי מורה נהיגה בכביש 20 בסמוך להרצליה, הגישו במהירות כתב אישום וכאן התעכבו עם זה כמעט חמישה חודשים ופעלו רק לאחר לחצים שלי".

"הבחורה הזו ממשיכה לשרת בצה"ל, היא יוצאת למועדונים וממשיכה בחיים שלה כרגיל ורק לנו החיים שלנו נהרסו", אומרת חדד.

"קיבלתי את ההודעה שהוגש כתב אישום נגדה על גרימת מוות ברשלנות ואני מקווה שגלגלי הצדק מתחילים לעבוד. מה שהכי מרגיז ומעליב אותי בסיפור הזה, זה עצם העובדה שהנהגת הפוגעת עדיין לא הודתה ולא לקחה על עצמה אחריות על מותו של הבן שלי".

על המשפט שיתקיים בחודשים הקרובים, אומרת חדד: "ברגע שייקבע דיון אני אגיע. אני מתכוננת לקראת המפגש הזה זמן רב ואני אגיד לנהגת את כל המילים הקשות שיושבות אצלי בלב. הגיע הזמן שהיא תשמע את הדברים פנים אל מול פנים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

תגובה אחת
  1. אור

    חיילת יכול להיות בת 18, ותראי איך את הורסת לה את החיים, זה לא שהיא עשתה את זה בכוונה ואת אפילו אומרת את זה פה
    "ברשלנות" אז גלגלי הצדק גם כן לא תמיד צודקים
    העונש שמגיע לה זה לשבת איתך שיחה, לא להשפט, כי להשפט יהפוך אותה לאישה שמפחדת מהצדק, ושיחה איתך יהפך אותה לאישה שמפחדת להרוג

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר