בן 25 מחולון חזר ממסיבת רווקים באיביזה כשהוא מורדם ומונשם

לבני המשפחה לא ברור מה גרם לפציעתו הקשה, והיא נאלצת לגייס מאות אלפי שקלים עבור הטיפולים הרפואיים לאחר שהתברר שטס לחו"ל ללא ביטוח

פורסם בתאריך: 1.9.19 16:41

תושב חולון, עדי רמים בן ה-25, בסך הכל רצה לחגוג יחד עם חבריו באי הספרדי איביזה, אבל חזר לישראל במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

עדי טס לאיביזה לפני כשבוע כדי לחגוג מסיבת רווקים לאחד מחבריו. אלא שבמהלך החגיגות הוא נפל ונפצע באורח קשה. הוא אושפז בספרד ולפנות בוקר (ראשון) הוטס לבית החולים תל השומר, וכעת הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם.

"הוא הגיע בלילה לתל השומר ומאז אנחנו מתפללים שהוא יתעורר", מספר אביו, אפרים. "המצב של הבן שלי לא טוב. אף אחד לא נותן לנו הסברים מדויקים כיצד הוא נפצע. אנחנו יודעים שהוא נפל מהקומה השנייה, אבל אנחנו לא יודעים האם זה היה במועדון או מחוצה לו, ואנחנו מאוד מודאגים ממצבו".



"אנחנו מתפללים שיתעורר ויתחיל לדבר אתנו. מחכים כבר לשמוע את הקול שלו, קשה לנו לראות אותו במצב הזה. למזלנו, מצבו יציב והוא יצא מכלל סכנה. הרופאים אומרים שהשיפור במצבו צפוי להגיע בקרוב, אך אנחנו עדיין מחכים. אנחנו מבקשים מכולם לעזור לנו ולהתפלל לרפואתו. מקווים שיחזור לחייך את החיוך שאנחנו כל כך אוהבים לראות".

המצב הבריאותי של עדי אינו הדאגה היחידה של המשפחה. לאחר הפציעה התברר כי עדי נסע לחו"ל ללא ביטוח. המשמעות: על המשפחה לשאת בעלויות הכבדות של ההטסה לישראל והטיפולים הרפואיים, שעומדים נכון לשלב זה על כ-300 אלף שקלים.

כעת פונה המשפחה לעזרת הציבור בכיסוי העלויות."אנחנו לא יודעים מאיפה נוכל להביא את הכסף", אומר האב, "אנו קוראים לכל עם ישראל לעזור לנו. יש לנו שתי דאגות: לדאוג לבריאות של בני ושהוא יתעורר, ולגייס את הכסף הרב שאנחנו חייבים, כי זה לא נותן לנו מנוחה".

לאב יש גם מסר בעקבות המקרה הטרגי של בנו: "אני קורא לכל מי שטס לחו"ל, גם אם זה למספר ימים בודדים לעשות ביטוח חו"ל, כי במצב אמת זה באמת יכול להציל את חייכם".

לתרומות למשפחת רמים ליחצו כאן

https://my.israelgives.org/he/campaign/HelpADI

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר