עבודות הרכבת הקלה: יופקע מגרש חניה למאות מכוניות

תושבי קריית בן גוריון זועמים: בעקבות העבודות יופקע השטח שהוסב על ידם למגרש חניה ומזהירים מפני מצוקת חניה גדולה בשכונה. העירייה: "אין באזור שטח ששייך לעיריית חולון שניתן להקצותו לטובת מקומות חניה"

פורסם בתאריך: 2.9.19 14:49

"המגרש החולי הענק ששימש כמקום חניה למאות כלי רכב בשכונה יופקע עם תחילת עבודות הרכבת הקלה, ואנו נישאר עם בעיה קשה שלא ניתן להתגבר עליה". כך טוענים השבוע תושבים בשכונת קריית בן גוריון בדרום מזרח העיר, לאחר פגישה עם נציגי נת"ע, החברה שאחראית על תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה. 

לדברי דיירי רחוב ארליך והסביבה בקריית בן גוריון, הובהר להם בפגישה כי המגרש המדובר, ששימש לאורך שנים רבות כמגרש חניה מאולתר למאות כלי רכב, לא יהיה זמין יותר למטרה זו החל מתחילת העבודות, בעוד שבועות ספורים. 

"מצוקת החניה הקשה בשכונה היא בעיה מוכרת לאורך שנים, בעיה שהולכת ומחריפה וגורמת לנו הדיירים למטרד קבוע ויום יומי", טוענים תושבי השכונה, "עכשיו, נוספת לבעיה המוכרת עוד בעיה רצינית ביותר כאשר מאות מקומות חניה יבוטלו לאור הקביעה לפיה המגרש האמור – יופקע לטובת העבודות". 

התושבים המתלוננים, זועמים: "מדובר במהלך מפתיע שמעורר תמיהה ותחושה של הפקרת התושב על ידי העירייה וחוסר התחשבות בוטה. הענקת השטח האמור לחברת נת"ע לצורך העבודות, היא פגיעה חמורה ביותר בתושבי השכונה". 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

"מדובר בבעיה רצינית ביותר, שתגרום מטרד לכל אלפי תושבי השכונה שמגיעים להחנות כאן רכבים ולא רק לנו, תושבי הרחוב", מוסיפים התושבים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "המגרש החולי מעולם לא הוסדר למטרת חניה ע"י העירייה ותושבים חונים שם ביוזמתם. השטח נמצא בגבולות עבודות הרכבת הקלה וייסגר עם תחילת העבודות לשימוש הפרויקט. אין באזור שטח ששייך לעיריית חולון שניתן להקצותו לטובת מקומות חניה וגם בשטחים בחולות, שהם בבעלות פרטית, אין אפשרות להסדיר מקומות חניה".

תגובות חברת נת"ע תובא לאחר שתתקבל.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בת ימי כועס

    גם בבת ים הרסו וחסמו את הרחובות הראשיים בעיר.
    וביפו סגרו לגמרי את העורק הראשי שד' ירושלים ועכשיו עושים זאת בחולון!
    כי לא התעקשנו לעשות כאן רכבת תחתית כמו בר"ג ופתח תקוה ומרכז ת"א. אולי הם חושבים שם ברכבת הקלה שכאן זה יותר קל לעשות רכבת עילית זולה יותר כי אנו סוג ב'.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר