מיקאל בוזגלו וטלי ליפקין שחק

מחזור ראש השנה של אמנון ליפקין שחק ז"ל הוחזר לאלמנתו

חבר מועצת העיר חולון, מיקאל בוזגלו קיבל לידיו סידור של הרמטכ"ל לשעבר שנמצא זרוק, הוא ויתר על הצעה מפתה והחזיר את המחזור למשפחה

פורסם בתאריך: 3.9.19 14:20

אנשים טובים באמצע הדרך. חבר מועצת העיר חולון , מיקאל בוזגלו, פרסם היום (שלישי) בדף הפייסבוק שלו סיפור מרגש.



 

חָמִיו של בוזגלו מצא לפני כשנה מחזור צבאי של תפילות ראש השנה זרוק ליד בית כנסת ברמת אפעל. כאשר הוא פתח את המחזור הוא גילה לתדהמתו כי בעמוד הראשון מופיעה הקדשה מטעם מש"ק דת לאמנון ליפקין שחק ז"ל מי שהיה בעבר הרמטכ"ל ה-15 של צה"ל ושר תיירות בהמשך דרכו.  על פי ההקדשה ניתן לראות כי המחזור הוענק לליפקין כאשר עדיין היה בדרגת סגן אלוף.

"לקחתי את המחזור בהתרגשות גדולה והיה לי ברור מהשנייה הראשונה שאני חייב למצוא את אשתו של אמנון ז"ל", סיפר בוזגלו.

 

ההקדשה לאמנון ליפקין שחק

"לפני כשנה העלתי פוסט וביקשתי שמי שיכול לארגן לי את הנייד של טלי אשמח לקבלו או לחילופין, מי שמאתר את מש"ק הדת ופרטיו שיפנה אלי", כתב בוזגלו "את האמת לא קיבלתי תשובה, עברו הימים, שבועות וחודשים ולא דאגתי לטפל בנושא לעומק. מה שכן פנה אלי מישהו שביקש לרכוש את המזמור במחיר מטורף. כמובן שסירבתי". בוזגלו מספר כי פנה אליו אוליגרך והציע סכום כסף גדול תמורת המחזור אך הוא העדיף להחזיר את סידור התפילה למשפחתו של הרמטכ"ל לשעבר.

"לפני מספר ימים הסתכלתי במחזור ואמרתי אוקי, עכשיו זה הזמן הנכון לסגור מעגל", כתב בוזגלו בהתרגשות. הוא פנה לחברו, אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר שמסר לו את מספר הטלפון של טלי. "למחרת בהתרגשות פניתי לטלי ליפקין שחק", כתב בוזגלו והעלה סרטון של הפגישה המרגשת ומסירת המחזור עם ההקדשה.

 

"תודה על הזכות אבא שבשמיים", כתב בוזגלו והתייחס בהמשך לעובדה שוויתר על סכום כסף גדול תמורת החזרת סידור התפילה למשפחת ליפקין: "החיים שלנו מלאי הזדמנויות ואנחנו צריכים לשמור ולדבוק בערכים שלנו. למרות הפיתוי למכור את המחזור והוצע לי מחיר גבוה עליו, לא מכרתי אותו כי יש לזה ערך הרבה יותר מכסף, היה חשוב לי להעביר את זה לאלמנתו של אמנון", הוא סיפר כי "10 דקות אחרי שהחזרתי את המחזור, קיבלתי הזמנה בשווי אותה עסקה שהציעו לי על הספר – זה מדהים שעושים טוב זה חוזר אלייך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר