טליה הקטנה. צילום באדיבות המשפחה

בת 12 איבדה את הכרתה לפני 10 ימים: "זקוקים לעזרה – השמיים נפלו עלינו"

הילדה לקתה במחלה בה הגוף תוקף את עצמו. המשפחה פונה לעזרת הציבור בבקשת סיוע

פורסם בתאריך: 5.9.19 18:27

"זה תפס אותנו כרעם ביום בהיר, כל החיים של המשפחה התהפכו", כך מספרים ל"שקמה חולון", קרובי משפחתה של אפרת-טליה, תלמידה בכיתה ו' הלומדת בבית הספר גורדון.



הסיפור החל לפני עשרה ימים, אפרת-טליה הקטנה הלכה לישון בשעות הצהריים ובשלב מסוים אחותה ניסתה להעיר אותה אך ללא הצלחה. היא חשבה לתומה שטליה אינה מצליחה להתעורר כיוון שהלכה לישון בשעה מאוחרת בלילה. אולם כאשר כשלה בניסיון נוסף להעיר אותה מאוחר יותר, התעורר חשדה והיא יצרה קשר עם אימה, שלא הייתה בבית באותה העת. האם הנחתה אותה לנסות להעיר אותה שוב אך האחות לא הצליחה.

בשלב מסוים ראתה האחות שטליה במצוקה והיא הזעיקה את האם. טליה הובהלה לבית החולים כשהיא חסרת הכרה ומאז משפחתה שוהה ליד מיטתה ומתפללת שתתעורר.

שירלי קרובת משפחתה מספרת לשקמה: "השמיים נפלו עלינו כרעם ביום בהיר כששמענו שהאחיינית המתוקה שלנו במצב קשה. קיבלנו טלפון מפתיע והתבשרנו כי טליה מחוסרת הכרה. עברנו שעות ארוכות במיון שנדמו כנצח. עברו עליה המון בדיקות, התייעצויות, וחוות דעת של רופאים. עד שלבסוף התבשרנו בבשורה המרה, כי מחלה ארורה בשם adem תקפה את גופה הקטן".

"מדובר במחלה בה הגוף תוקף את עצמו. דלקת חמורה במוח הותירה אותה חסרת אונים מלבקש עזרה, לזעוק, לבכות… עוברת עלינו תקופה איומה, חוסר וודאות וחוסר אונים".

"אנחנו רק רוצים שתתעוררי ותגידי 'אמא' זה הכל", אומרת שירלי בכאב לטליה הקטנה, "אמא שלך יושבת ליד מיטתך ולא זזה. גם אבא. הם הפסיקו לעבוד, הפסיקו לצחוק והפסיקו לחיות…. הם עברו לגור בבית החולים ליד מיטתך, מחפשים סימן, מבט, כל תזוזה קטנה שתראה לנו שאת מתקדמת, שהמחלה נסוגה. בינתיים לא נותר לנו אלא רק להתפלל לשלומך, להתפלל לישועה, שיקרה נס ותתעוררי במהרה".

שירלי סיפרה " אנשים מטכסים עצה, פונים לרבנים וכולם באמת מגויסים". קרובת המשפחה פנתה לטליה ואמרה "אפרת טליה האהובה, אל תדאגי, אנחנו לצידך, בעזרת השם עוד חודשיים נחגוג לך בת מצווה ואת תרקדי במסיבה גדולה לכבודך. בינתיים אנחנו מגייסים תרומות כדי שההורים יוכלו להמשיך לטפל בך, ללטף אותך, לדבר אלייך כדי שתתעוררי".

לאור המקרה המצער התקיים בבית הכנסת תיקון שם לטליה ונוסף לה השם "אפרת" כיוון שבהיפוך אותיות נותרת המילה תרפא, "אנחנו מאד מאמינים שיש כח בשם", אומרים בני משפחתה.

" לא חשבנו שאי פעם נצטרך לבקש עזרה מאנשים זרים, אבל הגענו למצב שכל עזרה תסייע לעבור את התקופה הקשה הזאת", שירלי פונה לקהל הרחב ומבקשת: "אנא שתפו את הכתבה הזו בכדי שתגיע לכמה שיותר אנשים טובים, תבורכו משמיים ושתמיד תזכו להיות בצד הנותן. ניתן לסייע בתרומות כל אחד עפ"י יכולתו. הציבור גם מתבקש להתפלל לרפאותה של אפרת-טליה בת עליזה".

תרומות ניתן להעביר לחשבון

בנק: הפועלים

סניף: 663

חשבון: 520398

ע"ש: פרידמן עליזה

או באפליקציית בביט למספר 0528063292

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מ.ד.. בת ים

    נסו את מוקד הישועות של הצדיקים מזוועהיל. אתם תראו נסים גלויים ונסתרים במהרה. זה בדוק.
    ישתבח שמו לעד.
    התקשרו עכשיו לשם וישלחו לכם את הנרות והדליקו לפי ההוראות 40 יום וכמו שאמרתי, מייד בע"ה תראו הישועות.
    1800353560. בהצלחה ורפואה שלמה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר