ליאת דניאל

"18 מדרגות ביני לבין החופש": גיוס תרומות לחולה שלא יכולה לצאת מביתה

מצבה הבריאותי והכלכלי לא מאפשר לליאת דניאל לצאת מביתה בשש השנים האחרונות. עכשיו היא יוזמת מופע מרגש לצורך גיוס כספים לבניית מעלית

פורסם בתאריך: 8.9.19 17:55

ליאת דניאל, בת 39 מחולון, יצאה מביתה פעמים ספורות בשש השנים האחרונות עקב התפרצות מחלת ניוון השרירים. 18 מדרגות מפרידות בין הדירה שחולקת עם אמא שלה לעולם החיצון וללא מעלית מונגשת היא לא מצליחה לעבור אותן. בשש השנים האחרונות, הפעמים היחידות שהיא יוצאת מביתה הן כשאמבולנס לוקח אותה לבדיקות רפואיות כפי שפורסם ב"השקמה חולון".



"18 מדרגות מפרידות ביני לבין החופש", אמרה דניאל. "פניתי למשרד הבריאות, אך הם לא העניקו לי את כל הסכום המלא לבניית מעלית אלא רק 67 אלף שקלים. אני צריכה להוסיף עוד 30 אלף שקלים מכיסי הפרטי ואת זה כמובן שאין לי ולכן אני תקועה בבית", הוסיפה דניאל.

לדבריה, "אני לא יכולה להעביר את התחושה של החוסר אונים של להישאר בבית, הרי בן אדם נורמלי אם הוא נשאר שבוע בביתו ולא יוצא הוא מתחרפן, אז מה אגיד על עצמי?".

דניאל החליטה לקחת את המושכות לידיים ולארגן לעצמה ערב התרמה בכדי לבנות את המעלית, אשר ייערך ב-19 בדצמבר, בשעה 18:30, בתיאטרון בובות רחוב רמז 13 בחולון.

במופע המרגש "בחזרה לחיים" תחלוק את סיפורה הייחודי, כיצד הייתה בתת משקל של 28 קילו וכיצד הרופאים הגדירו אותה כנס רפואי. דניאל מקווה שתצליח לגייס את הסכום למעלון שיעניק לה את החופש הראוי, "אני חיה חיים לא קלים ופשוטים, אבל למרות הכל אני מאמינה שבסוף יהיה טוב". 

אביה של דניאל נפטר לפני כמה שנים וגם אחותה, "לפני שאיבדתי את אחותי למחלת הסרטן, הצלחנו לגייס לה 45 אלף שקלים שמימנו לה עשרות טיפולים. לצערי היא לא שרדה, אבל היא תמיד איתי". דניאל הוסיפה כי "אני מקווה שאוכל להשיג לפחות כ-30 אלף שקלים כי זה לא רק המעלון, אלא צריך לעשות שיפוצים במדרגות הבניין וגם להביא קונסטרוקטור וכל זה עולה הרבה כסף". 

"אני מייצגת הרבה אנשים שקופים שלא רואים אותם בחיים", המשיכה דניאל, "אנשים צריכים לפתוח את הלב ולראות אותנו. אמנם אנחנו נכים, אבל אנחנו רוצים לחיות כמו כולם ללא שום הבדלים או הגבלות שונות". דניאל שרה ולומדת מוזיקה בביתה באופן עצמאי ומאמינה כי מופע ההתרמה יוציא אותה אל האור, "אני מאמינה שיגיעו הרבה אנשים למופע שלי ויעזרו לי, זה אמנם נשמע סכום קטן יחסית לאנשים מסוימים, אבל בשבילי זה הרבה ואני מבטיחה כי אם יישאר עודף מהסכום הזה אני אתרום אותו, לא אקח שקל נוסף לעצמי", אמרה דניאל.    

לתרומות: 268201 סניף 49 בנק דיסקונט. 

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר