דוח של 730 שקל לתושב חולון בגלל שאסף אחרי 10 שניות את הצואה של כלבו

בדוח שקיבל תושב חולון, שטוען כי הפקחית ארבה לו בגינה, צוין כי "לא אסף מיד את גלליו של בעל החיים"

פורסם בתאריך: 9.9.19 11:59

תושבת חולון טוענת כי בעלה קיבל קנס של 730 שקל רק בגלל שאסף את הצואה של הכלב המשפחתי אחרי 10 שניות.

קים, תושבת חולון, מספרת כי "היום (שני) בבוקר שעה 07:24 בעלי הוריד את הכלב שלנו, והכלב עשה את צרכיו, בעלי הרים את הקקי שלו ופתאום יוצאת מהגינה פקחית, שהסתתרה שם ונתנה לו דוח של 730 שקל, ובדוח היה כתוב: 'לא אסף מיד את גלליו של בעל החיים'".

"אני לא מצליחה להבין את זה. מה החוק אומר? כמה זמן יש לי להרים את גלליו של הכלב שלי? חמש שניות? 10 שניות? כי בעלי הרים את גללים אחרי 10 שניות. אבל באמת שאין עם מי לדבר".



לטענת קים הפקחית הגיעה לביתה לאחר האירוע. "שמעתי דפיקה בדלת, בזמן שאני מארגנת את חמשת ילדי, והיא מתחילה להתווכח איתי על זה שבעלי אסף את הגללים אחרי יותר מ-10 שניות. באיזה עיר אנחנו חיים? אני באמת לא מצליחה להבין. פקחית פשוט מחכה מאחורי הגינה, וסופרת את השניות שלוקח לבעלי לאסוף את הקקי של הכלב?".

כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון" בעירייה דיווחו על כך שבמהלך שלושה חודשים בלבד שולמו קנסות בסכום של 93 אלף שקל על אי איסוף צואת כלבים.

מהעירייה נמסר בתגובה: "הבוקר, בעת שהמפקחת העירונית הייתה במשימת פיקוח, היא הבחינה בתושב שהולך עם כלב שאינו קשור ברצועה. בנוסף, הכלב עשה את צרכיו ובעליו לא התייחס לכך ולא אסף את הצואה באופן מידי, כנדרש בחוק. רק משהבחין בעל הכלב במפקחת, הוא החל לחפש דרך לאסוף את צואת הכלב, מכיוון שלא הייתה ברשותו שקית (עובדה שמעידה על כך שהוא לא התכוון מלכתחילה לאסוף את הצרכים). המפקחת ביקשה מהתושב שלא לפרסם את תמונתה, שכן היא ביצעה את עבודתה. המפקחים העירוניים ימשיכו לאכוף את חוקי העזר העירוניים, על מנת לשמור על חולון נקייה לטובת איכות החיים של כולנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

6 תגובות
  1. ג'ני

    פשוט חוצפה. עיריית חולון רק מחפשת את התושבים שומרי החוק בכדי להוציא מהם כספים. מזעזע!!! זאת לא הפעם הראשונה שאנו שומעים על התנכלות לבעלי כלבים ע"י עיריית חולון. בזמן האחרון יש כל כך הרבה פשיעה, שקיות זבל מחוץ לפחים. לכו לעבריינים האמיתיים, ולא לספור שניות לבעל כלב שמרים את הצואה ושומר על החוק.

  2. פינצר

    מאוד שמח בשמחת הכלבים ובעליהם להבא ילמדו שאם לא ינקו אז העיריה תנכה מכספם אף אזרח לא תריך ללכת בחולון עיר הכלבים עם עיניים למטה כדי לא לדרוך על…..

  3. י.מ

    מאמין לפקחית…
    חבל שאין פקחים באזור ג'סי כהן ומזניחים כאן את השכונות.

    איפה ואיפה בין תושבי השכונות בחולון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר