צילום מתוך הפייסבוק

מדוע פינוי האשפה בחולון נעשה דווקא בשעה העמוסה בדרך לגנים ובתי הספר?

תושבים רבים מתלוננים על כך שהם נתקעים בפקקים כמעט מדי בוקר בגלל משאיות האשפה. בעירייה מסבירים מדוע לא ניתן להזיז את שעת פינוי הפחים

פורסם בתאריך: 9.9.19 15:50

תושבים רבים בחולון מתלוננים על כך שבשעות הבוקר הם נאלצים להיתקע בפקקים ובעומסי תנועה, בדרך לעבודה, לגנים ולבתי הספר עם הילדים, בעקבות פינוי הזבל דווקא בשעת העומס, בין 07:00 ל-08:00 בבוקר.

הנושא עלה שוב בימים האחרונים בעקבות הפוסט שהעלתה בפייסבוק תושבת העיר, שכתבה כי "זו הפעם החמישית שאני מתלוננת על איסוף משאיות הזבל ושום דבר לא נעשה בנדון. הם עושים את זה בזמנים הכי לחוצים של פיזור הילדים בגנים, בשעה 07:00 בבוקר".



בהמשך ציינה כי בעקבות פינוי האשפה היא לא פעם נאלצת להמתין כחצי שעה עם שני ילדיה ברכב, כשהם בדרך לגן. "מה הבעיה להעביר את פינוי האשפה לשעה מאוחרת יותר או שעה מוקדמת יותר? זה כבר בלתי נסבל", ציינה.

לקריאה להזיז לשעה אחרת, פחות עמוסה, את פינוי האשפה. "התלוננו פעמים רבות לעירייה על כך, אבל אף אחד לא שומע או מבין אותנו", אומר יוסי שמילוב, תושב חולון. "זו שעה מאוד לחוצה כולם בלחץ, עד שמסדרים את הילדים ומתחילים בפיזורם בגנים ובבתי הספר".

"לצערי, ברגע שאתה נתקע מאחורי משאית זבל ברחובות הצרים בעיר חולון, אתה יודע שאין לך הרבה מה לעשות חוץ מלהמתין, לפעמים 20 דקות ולפעמים יותר, עד שהם מסיימים את הפינוי", מוסיף שמילוב.

מזל מזרחי, תושבת חולון ואם לארבעה ילדים, מספרת: "אני עובדת מחוץ לעיר כך שאני צריכה להגיע למחלף איילון כמה שיותר מהר. אני גם ככה לחוצה בבוקר להגיע בזמן לעבודה ולשרוד את הפקקים לתל אביב, אז גם בעיר שלי אני מתעכבת בגלל משאיות הזבל. זה קורה כל בוקר. אני כבר התייאשתי. אני מסיעה את הילדים לגנים בשכונת קריית שרת, ואם אנחנו נתקעים מאחורי משאית זבל, אין לנו הרבה מה לעשות חוץ מלהמתין".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "עובדי פינוי האשפה מוּנחים להקל על משתמשי הדרך עד כמה שניתן ולא לאסוף אשפה בקרבת בתי ספר וגני ילדים בשעות העומס, בפרט".

"פינוי אשפה בשעות מוקדמות יותר אינו אפשרי, וזאת בשל הפרעה בשעות המנוחה, ואילו פינוי בשעות הבוקר המאוחרות אינו אפשרי אף הוא, בשל משך הזמן שבמהלכו עומדים הפחים מחוץ לביתני האשפה ומטרדי הריחות הלא נעימים שהם מדיפים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גברי

    חלם, אז תוציאו את האשפה יותר מאוחר והם לא יעמדו בחוץ הרבה שעות?! סתם טימטום

  2. חיים

    תשובה מצוצה מהאצבע אצלי באגרובנק 3 פעמים בשבוע מוציאים את הפחים בחמש בבוקר והעובד שמוציא אותם גם מנהל שיחה בנייד וצועק ממש התחשבות עיריית חולון הכי לא מתחשבת בתושבים.

  3. ירון

    התגובה של העירייה הינה מבחינת "תגובת חושם". הרי אין צורך להגיע לבתים ולהוציא את הפחים בשעה 6:30 ואז שמשאיות האשפה יעברו בשעה 9:00. אפשר להוציא את הפחים בשעה 9:00 ולעבור בשעה 9:15 ואז הכל בסדר והפחים לא יהיו בחוץ….

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר