המחווה המרגשת לאב הבית שלא התעורר משנתו

ציון מוליאן, בן 66 במותו, עבר במשך ארבע שנים בבית הספר שמיר. את שנת הלימודים פתחו בבית הספר בטקס חנוכת פינת ישיבה שהוקמה על שמו

פורסם בתאריך: 11.9.19 14:55

כשבעה חודשים לאחר שהלך לעולמו, בבית הספר שמיר החליטו להנציח את זכרו של אב הבית האהוב, ציון מוליאן והקימו פינת ישיבה על שמו.

ציון, בן 66 במותו, היה נשוי לשרה ואב לשלושה ילדים וחמישה נכדים. הוא עבד בבית הספר שמיר במשך ארבע שנים עד למותו.



לפני שבעה חודשים, כך מספרת אלמנתו שרה, הוא הלך לישון כהרגלו בשעה 23:00, אלא שבבוקר לא התעורר. "ניסיתי להעיר אותו, אבל ללא הצלחה. מיד התקשרתי למד"א שהגיעו לבית וקבעו את מותו", אומרת, "יואל אב הבית שעבד איתו התקשר בשעה 06:20 לשאול מדוע ציון עדיין לא הגיע לבית הספר. בישרנו לו את הבשורה המרה ומאז כולם בבית הספר מלווים אותנו".

במהלך השבעה בתו של ציון, מיכל, העלתה רעיון להנציח את זכרו של אביה בבית הספר שהוא כל כך אהב. "פנינו ליואל שליווה אותו כל השנים ואמרנו לו שאנחנו מוכנים להשתתף בהקמת פרגולה", מספרת שרה, "יואל הבטיח לטפל בזה ואז ב-31 באוגוסט יואל התקשר והזמין אותנו לטקס הנצחה בפרגולה החדשה המנציחה את שמו: "ביתן ציון". הטקס התקיים ביום הראשון לפתיחת שנת הלימודים, לא הצלחנו לעצור את הדמעות ואת ההתרגשות".

בני המשפחה התרגשו מהמחווה: לזכרו של ציון נבנתה פינת ישיבה מוצלת, עם פרגולה, דשא וספסלי ישיבה. "התברר לנו שכולם עזרו והשתתפו בהקמת פינת הישיבה, כולל מועצת התלמידים", מספרת שרה ומוסיפה: "הטקס היה נורא מרגש, שמענו שציון נכנס ללב של כולם בשקט ובנעימות שהקרין. היה אפשר ללמוד ממנו הרבה. יואל, חברו הוותיק, אמר לנו שהוא זכה להכיר את ציון ונהנה מכל דקה איתו. הוא אמר לנו שציון היה עבורו כמו אח בוגר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל צוברי

    ציון היה אחלה בן אדם ישב איתי בבית הכנסת איש צנוע אוהב את הבריות תמיד אוהב לעזור לכולם היתי מתייעץ אתו על כל דבר תמיד היה ממש כיף לשמוע ממנו חוות דעת רק לעזור בשמחה רבה יהי זכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר