צפו: החולדות בשכונה השתלטו גם על האוכל של חתולי הרחוב

התושבים: "נהיה פה גן חיות, גם חולדות וגם חתולים". העירייה: "קוראים שלא להשאיר שאריות מזון בשטחים הציבוריים המושכים אליהן מכרסמים"

פורסם בתאריך: 12.9.19 12:36

תושבים ברחוב מונטיפיורי  שבשכונת גרין שבחולון מתלוננים על מכת חתולים וחולדות. לטענת התושבים הם התלוננו בשבועות האחרונים מספר פעמים למוקד העירוני, אלא שלטענתם דבר לא נעשה.

לטענת אחת השכנות במקום, דיירים רבים בשכונה מאכילים את החתולים הרבים ברחוב, אלא שהם לא ממש מצליחים להבריח את העכברושים. "יש אוכל יבש לחתולים שמפוזר ברחוב ומים לעשרות החתולים ברחוב, וגם לחולדות", היא מספרת.



"לפני מספר ימים חזרת לביתי מהעבודה ואני רואה כוסות מים מפוזרים ליד הבית ועכברושים פשוט שותים מהם, גם דלת הכניסה לבניין הייתה פתוחה והם יכולים היו להיכנס לבניין", מספרת שכנה נוספת.

"אני בטוחה שאף אחד לא רוצה לראות חולדה בביתו", היא מוסיפה, "כל הרחוב שלנו, רחוב מונטיפיורי, הפך לגן חיות, עם חתולים וחולדות. זה לא נורמלי".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: ברחוב ברנר בוצעו שלוש הדברות – פעמיים בברנר 8 ופעם אחת בברנר 2. השבוע נפתחה פנייה לגבי רחוב מונטיפיורי שתטופל בקרוב. יצוין, כי מערך התברואה עושה מאמץ להדביר בהקדם כל פנייה שמגיעה למוקד ואולם, יש להדגיש כי ההדברה מתבצעת בשוחות הביוב ולא בשטחים הפרטיים".

"גם לאחר ביצוע ההדברה, אין לדעת מתי במדויק יגיע המכרסם אל חומר ההדברה, אם בכלל. מערך התברואה עוקב אחר הפניות וביצועי ההדברה ובכל פנייה של כתובת מסוימת מתבצעת הדברה במספר שוחות בסביבה. בעירייה קוראים לתושבים שלא להשאיר שאריות מזון בשטחים הציבוריים המושכים אליהן מכרסמים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

6 תגובות
  1. ירון

    חולדות וחתולים זאת לא השוואה בכלל

    למה חתלתולים מפריעים לאנשים לא מבין.
    חתולים חיות נפלאות ולא מזיקות לעומת החולדות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר