מתגייסים להצלת הדי.ג'יי המיתולוגי מהחולון: "אני רוצה לחיות"

אמנון קלאסיקה, שהיה אחת הדמויות הבולטות בשנות ה-80, נקלע לקשיים כלכליים כבדים בעקבות מחלת הסרטן, לצד ההתמודדות עם מצבו הרפואי המורכב

פורסם בתאריך: 12.9.19 14:02

אמנון קלאסיקה, הדי.ג'יי המיתולוגי של חולון משנות ה-80, זקוק לעזרה. בעקבות מחלת הסרטן שאיתה מתמודד הוא נקלע למצוקה כלכלית קשה. חבריו שמלווים אותו מקווים שבעזרת ערב לגיוס תרומות שהם מארגנים, יוכלו לסייע לו.

את רפאל אמנון בן קטינה רבים בחולון זוכרים כדי.ג'יי אמנון קלסיקה. רפאל אמנון, בן 56, נשוי ואב לארבעה, מתגורר בקריית מיכה שבחולון, היה דמות בולטת בשנות ה-80. מאז המשיך לעבוד כתקליטן, עד שלפני כשנתיים אובחן סרטן בגופו.



"ניגשתי לבדיקות דם שגרתיות ואז התברר שיש לי גידול ממאיר במעי הגס", הוא מספר, "עברתי ניתוח ומספר טיפולים, והכל היה תקין. אבל לפני שנה, שוב בבדיקה שגרתית גילו שהסרטן חזר. הפעם בצורה יותר אכזרית ויותר פולשנית. מאז חיי הפכו לגיהינום. אני, ששנים שימחתי, נכנסתי לדיכאון וכעת אנשים מנסים לשמח אותי".

רפאל אמנון מספר כי למרות שחלה החמרה במצבו הצליח להחלים, אלא שהחובות הכבדים נותרו. "תמיד השתדלתי לשמור על אופטימיות, אלא שלפני כחודש מצבי החמיר", הוא מספר, "כבר הודיעו לאשתי שאני גוסס וביקשו לקרוא לבני המשפחה להיפרד ממני. כבר ראיתי את המוות קרוב, אבל קרה נס שאיש לא יודע להסביר ומצבי השתפר".

"כעת, לאחר סדרה של ניתוחים וטיפולים אני נמצא בשיקום", הוא ממשיך, "אבל אני לא יודע אם אי פעם אחזור לעבוד, והמצב הכלכלי די קשה. אני ואשתי לא עובדים והחובות שלנו גדלים".

"מה שיהרוג אותי זה הלחץ הכלכלי בבית, פעם הייתי מתבייש והיום, למען המשפחה, אני חייב עזרה כספית מכם. כל אחד כמה שיוכל. מעולם לא הייתי במצב כזה. כל החיים שלי עבדתי, היום אני ברגע של משבר גדול", הוא אומר, "אני משותק, נכה, מוגבל. אני בוכה מהלב והנשמה ואני רוצה לחיות".

כדי לסייע לרפאל אמנון לצאת מהמצוקה הכלכלית, התגייסו חבריו לערב התרמה שיתקיים במוצאי שבת, 21 בספטמבר, באולמי המוזיאון בחולון.

"אנחנו עורכים ערב חיזוק והתרמה לחברנו התקליטן אמנון קלסיקה, שנמצא במצב לא טוב גם כלכלית גם בריאותית", פרסו החברים שקוראים לאמנים לבוא ולקחת חלק בערב ההתרמה, שיכלול גם ארוחת ערב.

"עד לפני זמן האיש היה מאושר, היה לו הכל בחיים, משפחה תומכת ומדהימה", כתבו חבריו, "ואז בין רגע המחלה הארורה (הסרטן) הרס לו את החיים. פעמיים בישרו למשפחתו שיש לו שעות ספורות לחיות, ובינתיים הוא בבית חולים. הוא מתייסר, סובל ובוכה כל יום על גורלו".

תרומות ניתן להעביר לחשבון ע"ש אמנון מנסור, שמספרו 507702, סניף – 516, בנק הפועלים.

כמו כן, ניתן לתרום באמצעות "רפואת אמנון רפאל מנצור". להצטרפות לחצו כאן.

בנוסף ניתן לפנות אל:

שרית – 050-7657663

קובי – 052-2908644

רפאל – 052-2567240

עמיר – 050-5272465

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר