צילום אילוסטרציה: mikumistock/ שאטרסטוק

אמא'לה צלצול: כך נשמעים החיים של התושבים בסמוך לבית הספר. האזינו:

לדברי התושבים הוגברה עוצמת המערכת מתחילת השנה. העירייה: "ההנהלה החלישה את הצלצולים"

פורסם בתאריך: 15.9.19 14:02

תושבים הגרים סמוך לבית הספר "שער האריות" בקריית שרת בחולון, טוענים כי מתחילת השנה העוצמה של מערכה ההגברה בבית הספר גבוהה משמעותית ממה שהיה עד כה והיא מקשה את חייהם של התושבים באזור.



 

"לפני שנתיים יצאתי לפנסיה", מספרת אחת השכנות, "הבת שלי דאגה להעביר אותי לכאן כדי שאהיה לידה. בתחילה חששתי לגור ליד בית ספר עקב הרעש אבל היא הרגיעה אותי ואמרה שהרעש הוא נסבל ואכן כשעברתי  הנה הרעש היה סביר והתרגלנו אליו ואפילו לצלצולים ולטקסים בבית הספר. גם לילדים שמתגנבים מבית הספר ומדברים מתחת לחלון שלי התרגלתי".

"אבל מתחילת השנה מישהו השתגע שם. הרימו את הווליום של מערכת הגברה כך שאין לנו יום ולילה. זה פשוט סיוט כבר, ביום הראשון ששמנו לב שמשהו חריג. ניגשנו לבית הספר וביקשנו להנמיך את העוצמה אך לא התייחסו אלינו אמרתי להם אני פונה ללב שלכם, אני אישה מבוגרת, הרעש מפריע לי, אנא התחשבו בי והם אמרו לי 'תתרגלי זה מה יש'. פנינו גם לעירייה שם טענו שהעוצמה סבירה, אני מזמינה את ראש העיר שיישב אצלי בבית ויגיד לי אם זה נורמלי".

שכן נוסף הגר בסמיכות לבית הספר אומר אני הצבתי לאחראי שם אולטימטום, אם לא ינמיכו את זה בקרוב אנו נדאג לשבור את מערכת ההגברה, המצב זה לא יתכן. אני עובד כנהג משאית בלילות ורוצה לישון בתום העבודה. מה הבעיה להנמיך טיפה את העוצמה הם פשוט עקשנים ללא סיבה והתחושה היא שהם רוצים מעוניינים להקשות עלינו".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "התושבים פנו בעניין זה למוקד העירוני ובעקבות זאת הונמכה עוצמת הצלצולים. יחד עם זאת, יש להבין, כי לא ניתן לבטל את הצלצולים וכשמתגוררים בסמוך לבית ספר, הם אכן נשמעים", עוד נמסר כי "הנהלת בית הספר עושה כל שביכולתה על מנת לצמצם את ההפרעה לתושבי האזור. לדוגמא, בכל יום שישי במפגש הבוקר, משתמשת המנהלת בבידורית קטנה כדי לא להפריע למנוחת השכנים והווליום הוא נמוך עד כדי כך, שהילדים שנמצאים שומעים בקושי את דבריה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר