אתר הבנייה שבו אירע הפיצוץ בצנרת

מוקדן בעיריית חולון בעקבות תלונה על פיצוץ בצנרת: "לתאגיד אין אינטרס לסגור את המים אלא להרוויח כסף"

רק אחרי מספר שעות וביוזמת התושבים טופלה התקלה. העירייה: "הנהלת המוקד מבצעת בירור ובכל מקרה יועבר תדרוך ויחודדו נהלי העבודה"

פורסם בתאריך: 16.9.19 12:03

תושבים רבים הבחינו ביום שבת בזרם המים החזק שפרץ בסמוך לאתר הבנייה ברחוב חנקין, אחת מהן התקשרה לתאגיד מי השקמה, אבל הופתעה לגלות שהגיעה אל מוקד עיריית חולון, שם קיבלה תשובות קצת תמוהות.

תושבת העיר שביקשה להתלונן על בזבוז המים ביום שבת האחרון, התקשרה לתאגיד מי השקמה, השיחה שלה נותבה לעיריית חולון. היא שוחחה עם המוקדן שהסביר כי בתאגיד המים של חולון לא מטפלים באתרי בנייה ולכן השיחה הועברה לעירייה, ואחר מכן אמר כי "לתאגיד המים אין אינטרס לבוא לסגור את המים אלא להרוויח כסף על בזבוז מים". לאחר מכן אמר המוקדן: "תעשו מה שאתם רוצים, אני מייעץ להשיג את הקבלן".



רק לאחר מספר שעות השגנו את מנהל העבודה של אתר הבנייה, שטיפל בבעיה. "ללא ספק חייבים לעשות בדק בית בעירייה, הרחוב שלנו היה מוצף מים מבלי שאיש נותן לנו פתרון", טוען אחד התושבים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "אכן מדובר בהתנהלות לא תקינה של המוקדן במשמרת, שלא התייעץ עם כונן התאגיד לגבי הנושא בטרם מתן התשובה לתושב. הנהלת המוקד מבצעת בירור מול המוקדן ובכל מקרה יועבר תדרוך לכלל הצוות לחידוד נהלי העבודה".

עוד נמסר כי בתאגיד מי שקמה מבקשים להזכיר, כי בכל מצב של מפגע יש לפתוח קריאה במוקד העירוני שנותן שירות הן לעירייה והן לתאגיד.

כמו כן, מסבירים בתאגיד כי במקרה של נזילת מים או פריצת ביוב מהצנרת הציבורית – הטיפול נמצא באחריות התאגיד. ואולם, במקרה של נזילת מים או פריצת ביוב מהצנרת הפרטית – האחריות על הטיפול היא של הצרכן. יחד עם זאת, לאחר פתיחת קריאה במוקד, כל מקרה נבדק לגופו בהתאם למפגע ולחומרתו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר