זלטקו ומיכל טוט

סיוט באמצע החיים: תושב חולון נעצר לאחר שנגנבה זהותו

בת הזוג של התושב שנעצר, שעלה לישראל מסרביה, מספרת: "הכל התנהל בצורה משפילה, באמצע הכביש, כשאני בוכה בהיסטריה". המשטרה: "מצרים על העוול"

פורסם בתאריך: 23.9.19 09:22

זה היה סיוט: פתאום משום מקום נעצר זלטקו טוט, תושב חולון בן 40, בעקבות טעות בזיהוי. "בדיוק לפני שבוע ימים אהוב לבי נעצר במעצר שווא, כך פתאום באמצע החיים", כתבה בת זוגו מיכל טוט בדף הפייסבוק שלה, "משטרת ישראל עצרה אותנו בצד הדרך, אזקה אותו וטענה שהוא דרוש לחקירה כבר חמישה חודשים בעקבות קטטה".



"מעבר לכך שבעלי לא דובר עברית ברמה טובה ולא הבין מה זה קטטה ומה רוצים מאיתנו, כל זה התנהל בצורה משפילה, באמצע הכביש, כשאני בוכה בהיסטריה", המשיכה מיכל שסיפרה כי לה נאמר לאחר מעצרו של בעלה, שתשאיר את הרכב ותחזור עם בתה במונית. זאת, לאחר שבעלה נאזק בידיו וברגליו. "בעלי לא דובר היטב עברית. הוא מסרביה", כך תיארה, "הוא שאל אותי: 'מיכל, מה רוצים ממני? ואני עם פעוטה בת שלוש שבוכה באמצע הכביש. לא הבנו מה קורה".

בתחנת המשטרה גילו מיכל וזלטקו, שעלו לישראל מסרביה לפני שבע שנים, כי הוא חשוד בפציעה וגרימת חבלה בקטטה שבה היה מעורב. "האשימו אותו שהוא פתח למישהו את הראש, בזמן שהחוקרים צופים בסרטון, כאשר לבעלי לא מאפשרים לצפות בו. בעלי זיהה שם קול מוכר ואחרי שהחוקר הראשי מבין שזה לא בעלי, הוא משחרר אותו כעבור מספר שעות", תיארה מיכל, "בעלי היקר מסרביה, גילה שמנוול אחר שחי כאן ללא אישור שהייה כבר שמונה שנים, גם הוא מסרביה, היה מעורב בקטטה וכשהגיעה המשטרה הוא מסר שם כמו של בעלי. הוא גם פונה בניידת טיפול נמרץ על חשבוני וקיבל טיפול בוולפסון על חשבוני תחת שמו של בעלי".

בהמשך מיכל מעלה שאלות ותהיות כיצד איש בבית החולים ובמשטרה לא זיהה שמלא מודבר בבעלה, בפרט לאחר שחשוד האמיתי לא הציג כל תעודה מזהה. "הרי המקרה קרה לפני מספר חודשים", ציינה, "והחשוד חופשי עד היום. אני כואבת. אני פגועה. אני עצובה ואני זועמת. אני דורשת צדק והתנצלות".

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך חקירת אירוע אלימות שעודנה מתנהלת בימים אלו, בוצעו ומבוצעות מגוון פעולות חקירה בכדי לפענח את המקרה ולהגיע לחקר האמת. לאור מידע שקרי שנמסר על ידי אחד החשודים עת התחזה לאחר, נעצר תחילה נשוא פנייתכם ומיד לאחר שהתבררו הפרטים והעובדות בחקירת המשטרה, הוא נוקה מכל חשד ושוחרר לאלתר". 

עוד נמסר כי "אנו מצרים על העוול ועל תחושות אלו שנגרמו לו כתוצאה מהתחזות של החשוד אותה חשפו חוקרי המשטרה ובימים אלו אנו פועלים למצות את הדין עם החשוד במעשה האלימות ובהתחזות לאחר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת.

 

תגובות

2 תגובות
  1. הילה

    משטרת ישראל, משטרה הזויה. כמו מדינת עולם שלישי פה. עוצרים אנשים סתם. מפלילים אנשים. מכניסים לכלא אנשים לא אשמים ומשאירים ברחובות פושעים אמיתיים… פשוט חלמאות לשמה!!! מזל שיש במדינה הזאת צה"ל להגן על כבודה הביטחוני של המדינה הזאת

  2. ישראלי כועס

    כשהמשטרה כל כך עסוקה בהמון תיקי נתניהו פיקטיביים עם מיטב החוקרים, כך זה נראה כשכבר לא נשארו למשטרה המסכנה משאבים לוודא זהות פשוטה של אדם רגיל…
    חקירות השווא לפי מה שפורסם עולים המון כסף והרבה חוקרים טובים בארץ ובחו"ל. רע.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר