מינויים חדשים בחולון: מנהלת האגף לרישוי עסקים ומנהל המחלקה לאיכות הסביבה

שני מינויים בכירים במינהל התעשייה והמסחר בעיריית חולון

פורסם בתאריך: 18.9.19 14:38

שני מנהלים חדשים במינהל התעשייה והמסחר בעיריית חולון: עו"ד חיה ששון מונתה למנהלת האגף לרישוי עסקים ויריב בן-דב מונה למנהל המחלקה לאיכות הסביבה.

עו"ד ששון היא בוגרת הפקולטה למשפטים במכללה למינהל ועסקה בתחום האזרחי-מסחרי. כמו כן, היא בעלת ניסיון בתחום המוניציפלי מעבודתה בשלטון המקומי.



במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על כך שהעסקים שנדרשים ברישיון יפעלו בהתאם לדרישות החוק, על מנת להבטיח איכות נאותה של הסביבה ומניעת מפגעים ומטרדים, שעלולים לפגוע בבטיחות ובבריאות הציבור.

"בכוונתי לעודד יוזמות כלכליות ולתמוך בקידום עסקים כמנוף לצמיחתה הכלכלית של חולון, זאת לצד הקפדה על פעילות העסקים בעיר כחוק", מסרה עו"ד ששון בעקבות מינויה.

מינוי נוסף במינהל הוא של יריב בן-דב שישמש כמנהל המחלקה לאיכות הסביבה.

בן-דב הוא בעל תואר ראשון בתחום קרקע, מים ואיכות הסביבה מהאוניברסיטה העברית ובעל תואר שני באיכות הסביבה מאוניברסיטת תל-אביב. בין היתר, הוא שימש כיועץ סביבתי לתעשיינים ועבד ברשות המים. במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי על פיקוח על ההיבטים הסביבתיים בתחומי התעשיות, החינוך והתכנון ועל אכיפתם.

"תחום איכות הסביבה הוא תחום חדש, יחסית, שמתפתח ומשיק לתחומים רבים", אמר בן-דב בעקבות מינויו, "נושא איכות הסביבה הוא בעל חשיבות לאיכות החיים של כל אחד מאיתנו ואני רואה בתפקידי החדש מחויבות לשמירה על איזון נכון בין פיתוח התעשייה, הקמת בתי עסק והמשך צמיחת העיר חולון, לבין שמירה על בריאות ועל איכות חיי התושבים. אני מאמין ששילוב זה הוא המפתח לקידום ולשגשוג העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר