חשד: בן 50 ביצע מעשים מגונים בקטינות בגן הרצל

על פי החשד, הגבר פנה אל המתלוננות וחשף עצמו

פורסם בתאריך: 19.9.19 10:21

גבר בן 50 נעצר אמש (רביעי) בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינות בגילאי 13 ו-14 בגן הרצל שברחוב סוקולוב בחולון. על פי החשד, גבר כבן 50 פנה אל המתלוננות ושאל אותן שאלות בעלות אופי מיני, חשף בפניהן את איבר מינו ונגע בגופה של אחת מהן.



הצעירות נמלטו מהמקום ודיווחו מיד למשטרה. כוחות משטרה שהגיעו למקום, פתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

המשטרה מסרה כי "הגשת תלונה בטווח הזמן המיידי לאחר ביצוע העבירה מעלה באופן ניכר את הסיכויים  לתפיסת חשודים. אנו פונים לציבור: במידה וישנם קורבנות נוספים או עדים למקרה נא לפנות למשטרה".

בתוך כך, תושבת חולון בשנות ה-30 המוקדמות לחייה, שיתפה בפייסבוק כי אף היא הוטרדה אמש בגן הרצל. "משתפת מקרה תקיפה מביך שקרה לי אתמול בערב כדי שאנשים ידעו ויזהרו!! יצאתי כהרגלי לטיול עם הכלבה בגן הרצל (מאחורי גן נעמת ברחוב ויצמן) בסביבות השעה 19:15. עבר גבר קירח כבן 60+ ונסע על אופניים חשמלית. אמר לי "סליחה רגע", לתומי חשבתי שהכלבה מפריעה לו לעבור", כתבה בפייסבוק.

היא הוסיפה כי "הוא נעצר, נעמד עם האופניים,שלח את היד שלו לחזה שלי ופשוט תפס ומשך חזק! צרחתי והוא נסע. עניין של שניות. הייתי בשוק! ועדיין כאובה, הגינה חשוכה בשעות האלו. לא היה אף אחד לידי באותו הרגע למעט זקנה עם מטפלת שלא ממש הבינו מדוע צרחתי וגם לא שאלו. לאחרונה מסתובבים בגינה טיפוסים מפוקפקים והתאורה חלשה! ושמעתי על מקרים נוספים. התקשרתי למשטרה והם הגיעו למקום מהר אך לא תפסו אותו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת.

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר