אלמוג בנדלק (מתוך הפייסבוק)
אלמוג בנדלק (מתוך הפייסבוק)

לא עמדה בכאב: הלכה לעולמה סבתו של הצעיר שנהרג בתאונת אופנוע, אלמוג בנדלק

"אתה אלמוג עזבת אותי שלא באשמתך, אבל את, אמא שלי, עזבת אותי במודע", כתבה אמו של הצעיר, רק בן 24, שנהרג בתאונת אופנוע

פורסם בתאריך: 22.9.19 14:19

כחמישה חודשים לאחר שאלמוג בנדלק נהרג בתאונת דרכים, הלכה לעולמה סבתו. "אתם קשורים אחד לשניה גם במוות", ספדה לה בתה ריטה, אמו של אלמוג.

בשבוע שעבר הלכה לעולמה סבתו של אלמוג בנדלק שנהרג בתאונת אופנוע טרגית לפני כחמישה חודשים, והוא בן 24 בלבד. בני משפחתו שמתמודדים עם הכאב הגדול, איבדו גם את הסבתא מירלה שהייתה קשורה לאלמוג והתקשתה לעמוד בכאב הגדול בעקבות לכתו של נכדה.



מבני המשפחה מספרים כי לאורך התקופה האחרונה, מאז מותו של נכדה, סבתו של אלמוג איבדה את הרצון לחיות ופחות טיפלה בעצמה. ריטה חדד-בנדלק, ספדה לאמה וכתבה בפייסבוק: "יושבת לי בבית של אמא שלי ולא מצליחה לקום וללכת הביתה. לאיזה בית שומם אני אבחר ללכת? של אמא שלי שכל דבר קטן מזכיר אותה וגורם לי לפרוץ בבכי או לבית שלי שבו אפילו אחרי חמישה חודשים אני לא מצליחה להביא את עצמי לסדר את החדר שלו?".

"אתה אלמוג עזבת אותי שלא באשמתך, אבל את, אמא שלי, עזבת אותי במודע", המשיכה ריטה, "ידעתי שלא רצית לחיות אחרי שאלמוג נהרג, אבל חשבתי שבשבילנו, הילדים שלך, הנכדים שלך והנינים שלך, כן תילחמי וכן תישארי אתנו. אבל את החלטת, וברגע שלא היינו סביבך עצמת את עינייך לנצח. אני בטוחה שעכשיו את עם אלמוג למעלה מחבקים אחת את השני. גם אני רוצה חיבוק".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. מוסדי

    סיפור עצוב, מקווה שתמצאי את הכח להמשיך עבור המשפחה שנותרה בחיים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר