השוטר שאביו שירת בצבא דרום לבנון: "ידעתי שאני חייב לתרום לישראל"

לאחר שלא הסכימו לגייס אותו לצה"ל בגיל 18 טובייה לא הסכים לוותר על החלום לשרת ולתרום, לאחר ניסיונות רבים גוייס למשטרה

פורסם בתאריך: 29.9.19 09:00

השוטר ג'ורג' טובייה בן ה-31 נשוי עם שני ילדים, הוא מתגורר בחולון חמישה ימים בשבוע ובסוף השבוע חוזר למשפחתו בצפון. טובייה התגייס למשטרה במרחב איילון בינואר 2018, לאחר שזה היה חלומו מאז שזוכר את עצמו, לפני כן עבד בעבודות מזדמנות והתנדב למשטרה המקומית.



 אביו של טובייה שירת בצבא דרום לבנון, ששיתף פעולה עם צה"ל ובתמורה לתמורתו קיבל אביו אזרחות לו ולבני משפחתו כשצה"ל נסוג מלבנון. "עליתי עם משפחתי בשנת 2000 מדרום לבנון. החלטנו לקבוע את חיינו בישראל ואכן מאז ועד היום הבית שלנו בקריית שמונה", אמר טובייה. 

"שהגיע תורי להתגייס לא גייסו אותי, באותה תקופה לא גייסו ילדים של חיילי צד"ל, אני התעקשתי והחלטתי להתנדב למשטרה מכיוון שהייתי חייב לתת משהו למדינה שלי. רוח הנתינה וההתנדבות היא חלק ממני וחלק מהחינוך שקיבלתי במשפחה", הסביר טובייה. הוא סירב לוותר על החלום לתרום חזרה למדינה שאימצה אותו, "במשך הזמן ניסיתי להתקבל למשטרה ולאחר כמה ניסיונות קיבלו אותי. היום אני שוטר במרחב איילון בשיטור המקומי, חי חמישה ימים בחולון ואת סוף השבוע אני עושה עם משפחתי בצפון".

טייבה הפך לא מזמן לאב בפעם השנייה, "נולדה לי ילדה וגם אותה אחנך על פי הערכים של משפחתי שהם נתינה ותרומה למדינת ישראל והמשך דרכו של אבי. "אני שואף להגיע רחוק כמה שאפשר אני מודה למדינה שלנו שבזכותה אני יכול לתרום ולהעניק לה חזרה", סיכם.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר