ממועדון נוער למרכז אומנויות הבמה: האישה מאחורי המהפך של "השברולט"

מנהלת השברולט, שירן חנינה בת ה-31, מסבירה כיצד עבר המועדון המוכר מתיחת פנים ושינוי תדמית

פורסם בתאריך: 28.9.19 16:31

מועדון השברולט פועל מטעם רשת קהילה ופנאי, בשיתוף מחלקת הנוער בעיריית חולון, משנה בימים אלה את פניו והופך למרכז עירוני למוזיקה ולאומנויות הבמה. מנהלת השברולט, שירן חנינה בת ה-31 מחולון, שיתפה את "השקמה חולון" במהפך שעבר על המקום. 



המרכז מציע לתושבי חולון מגוון חוגים וקורסים במטרה להצמיח כישרונות מקומיים, לטפח אותם ולסייע להם להפוך מקצועיים, בתחומי אומנות שונים. במרכז להקות השירה הייצוגיות של חולון; מיומנה; קרקס; דיג'יי; משחק מול מצלמה; ריקודי בטן; דרבוקות וכלי הקשה; הרכב שירה ים-תיכוני; הפקת אירועים; שיווק ופרסום בעולם הדיגיטלי; תקשורת והפקה בטלוויזיה; "אני גיטרה" – תכנית חונכות אישית באמצעות נגינה. 

מועדון השברולט צילום: יח"צ

עוד תוכלו למצוא את "מקורוק"- נוער יוצר רוק בהשראת המקורות; "כוכב העיר" – תחרות סולנים צעירים, בהנחיית הזמרת אילנה אביטל; הרכב נגינה, שירה ופרפורמנס; כתיבה יוצרת; ראפ; רוק, קור ואלטרנטיב; "מתנות קטנות" – הפקת אירועים קהילתיים; חדר חזרות להרכבים מוזיקליים ועוד. הפעילות החל מכיתה א', כאשר הקורסים לבני הנוער מסובסדים, חלקם אף מוכר כחלק מפרויקט מעורבות חברתית בבתי הספר.

מועדון השברולט צילום: יח"צ

מהו הפרוייקט החדש שנולד במועדון?

"המועדון הותיק למעשה שינה את פניו המועדון הוותיק והפך בימים אלה למרכז עירוני למוזיקה ולאומנויות הבמה כאשר הוא מציע לראשונה לתושבי חולון מגוון של חוגים וקורסים", אמרה חנינה.

שירן חנינה

חנינה הוסיפה כי "הרעיון נולד משיחות עם תושבים שרצו לראות משהו אחר בעיר. חשוב להדגיש, אנו לא מתחרים במקומות אחרים אצלנו הכל מקורי חשוב לנו היה להנגיש את המרכז לכל האוכלוסיות בעיר במחירים מסובסדים".

לדבריה, "בעתיד שאזור התעשייה יתפתח המקום יהפוך להיות מרכז המוזיקה של חולון כאשר כל הזמן אנחנו עסוקים במחשבה איך ליצור ועשות טוב לעיר. שהקמתי את להקת הנוער בעיר אנשים רצו לראות עוד ואז הקמנו להקת ילדים ולאחר מכן מבוגרים הכל לפי הדרישה של התושבים. חנינה סיכמה: "המקום מתפתח לאחר ששינינו את המיתוג והרחבנו את ההצע השמיים הם הגבול".

חנינה עבדה כמנהלת פרוייקטים במחלקת הנוער לאחר השחרור שלה בצבא והייתה בין היתר מנהלת ההצגה של רשף לוי. בנוסף, חנינה עמדה בראש משלחת להקת הנוער היצוגית של חולון בספרד ואיטליה ולאחרונה הייתה ראש משלחת ערים תאומות בין ברלין לחולון.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר