חשיכה, פחד וחשוד במעשים מגונים: כך נראית גינת הרצל. צפו:

פחות משבוע לאחר שנעצר חשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינות, רבים מתלוננים על תאורה חלשה וחשש בגינת הרצל. אבל לעירייה יש בשורה

פורסם בתאריך: 23.9.19 13:00

פחות משבוע לאחר שנעצר חשוד בביצוע מעשים מגונים בגן הרצל בחולון, רבים עדיין חוששים לבלות בגן, בפרט בשעות הערב והלילה. התאורה בגינה מאוד חלשה ולטענת התושבים גם העובדה שאין נוכחות של הפיקוח והשיטור העירוני אינם מוספים לתחושת הביטחון.

ואולם, נראה שיש בשורה. בעיריית חולון מציינים כי צוות מיוחד של אגף גנים ונוי יבדוק את עוצמת התאורה בגן.

ביום רביעי האחרון נעצר גבר כבן 50 בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינות בגן הרצל, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון". על פי החשד הוא פנה אל מתלוננות, שאל אותן שאלות בעלות אופי מיני, חשף בפניהן את איבר מינו ובאחד המקרים אף נגע בגופה של המתלוננת.



את החשוד תפסו אנשי השיטור העירוני שצפויים לקבל ציון לשבח ממנהל האגף לפיקוח ולשיטור עירוני. הפרסום אודות מעצרו של החשוד, הוביל לשורה של פוסטים שהעלו לרשתות החברתיות תושבים ותושבות מחולון, שבהם סיפרו על החוויות שעברו בגינה הציבורית בחולון. כך, למשל, שיתפה תושבת העיר: "יצאתי כהרגלי לטיול עם הכלבה בגן הרצל. בסביבות השעה 19:15. עבר מולי גבר קירח כבן 60. הוא נסע על אופניים חשמליים, ובשלב מסוים ניגש אליי ואמר לי: "סליחה רגע". לתומי חשבתי שהכלבה מפריעה לו לעבור. אבל הוא נעצר, נעמד עם האופניים, שלח את היד שלו לחזה שלי ופשוט תפס ומשך חזק. צרחתי והוא נסע".

בהמשך ציינה התושבת: "הגינה חשוכה בשעות האלו. לא היה אף אחד לידי באותו הרגע, למעט קשישה עם מטפלת שלא ממש הבינו מדוע צרחתי. הן גם לא שאלו. לאחרונה מסתובבים בגינה טיפוסים מפוקפקים והתאורה חלשה. שמעתי על מקרים נוספים".

אותה תושבת סיפרה כי התקשרה למשטרה, אבל השוטרים שהגיעו לא הצליחו לתפוס את הגבר שהטריד אותה, לאחר שהספיק לברוח מהמקום.

כך צולם השבוע גן הרצל:

 

תושבת נוספת כתבה: "מאז שאני קטנה אנחנו יודעים להתרחק מגן הרצל בלילה. יש שם נרקומנים, ולא פעם אחת ראינו גברים נוגעים בעצמם מאחורי איזה שיח. תמיד זאת הייתה גינת אונס".

עוד תושבת ציינה כי התלוננה על גבר שחשף את איבר מינו בפני ילדים. "אתמול יצאנו לגינה וגילינו גינה כמעט ריקה", כך כתבה, "הגינה הייתה חשוכה והיו בה רק זוגות מתבודדים וכמה אימהות ששמרו על הילדים".

אחת האימהות מספר ל"השקמה חולון": "אנחנו נהנים לבלות בגינה, אבל מאז ששמענו על המטרידן אני יותר פוקחת עיניים ומשתדלת שהילדים לא יתרחקו. אני יודעת מחברות שהם אסרו על ילדיהם להסתובב בגינה בשעות הערב".

אם נוספת שבילתה השבוע עם ילדיה בשעות אחר הצהריים בגינה, אמרה: "הגינה מאוד חשוכה ונעשה מפחיד כאן כבר בשעות הערב. אני לא מבינה למה לא מגבירים פה את התאורה, ולמה אנחנו לא רואים יותר את הפיקוח ואת השיטור העירוני כאן".

ומתברר שגם אלה שמגיעים לגינה כדי לעשות כושר חוששים. "אם אין תקציב לשוטרים, לפחות שיציבו מצלמות. חייבים להגביר את תחושת הביטחון. כולם מפחדים כאן", אומר תושב העיר שמגיע לגינה כדי להשתמש במתקני הכושר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר