צילום: נת"ע

עבודות הרכבת הקלה: החל פרויקט העתקת עץ השקמה הוותיק

עוד במסגרת עבודות הרכבת הקלה: ייחסם הלילה לתנועה רחוב שמחה ארליך

פורסם בתאריך: 23.9.19 15:43

העבודות על הקו הירוק של הרכבת הקלה בחולון יתקיימו השבוע במקטע הקו שבקריית בן גוריון.

חברת נת"ע הודיעה כי החל ממחר (שלישי), בשעה 23:00 ועד יום רביעי בשעה 05:00 יבוצעו עבודות לחידוש צבע הכביש ברחוב שמחה ארליך במקטע הרחובות משה דיין – חיים לסקוב. מדובר בקטע הרחוב שבו יונחו בעתיד מסילות הקו הירוק של הרכבת הקלה. כמו כן, החלה העתקת עץ השקמה הוותיק ממקומו.



בזמן ביצוע העבודות יהיו שינויים בהסדרי התנועה, ולא תתאפשר הנסיעה ברחוב שמחה ארליך במקטע הנ"ל, לנוסעים לשני כיווני הנסיעה. כמו כן, יבוצעו שינויים במסלולי התחבורה הציבורית ובמיקומי תחנות האוטובוס באזור. בחברת נת"ע ממליצים למשתמשים בתחבורה הציבורית לפנות ולהתעדכן במוקדי המפעילים. עוד הוסיפו בנת"ע כי מעבר הולכי הרגל יתאפשר כרגיל לאורך כל זמן ביצוע העבודות.

לפני מספר שבועות נחסמה דרך העפר שברחוב שמחה ארליך עבור כניסת כלי רכב. דבר שהכעיס את דיירי הרחוב, משום שנהגו להשתמש בשטח כחניון מאולתר עבור רכביהם, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".

כמו כן, החלה חברת נת"ע בהעתקת עץ השקמה הניצב בחולות הסמוכים אל הכביש. כעת תוחם העץ על ידי כלים הנדסיים, ובעוד מספר חודשים הוא צפוי לעבור אל מקום אחר במרחק של כמה מאות מטרים. העתקתו היא פרויקט מורכב וסבוך. לפני כ-16 שנים הועתק בהצלחה עץ השקמה שבצומת חולון במסגרת עבודות סלילת מסילת איילון דרום. כעת הוא צפוי לעבור העתקה פעם נוספת בעקבות סלילת תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר