צילום: יוסי צבקר

ארבעה חודשים לאחר השריפה במדיטק: האולם הגדול חוזר לפעילות

ההצגה הראשונה תעלה באולם המחודש ב-5 באוקטובר. יחד עם זאת, נמשכות העבודות בספרייה המושבתת מאז השריפה

פורסם בתאריך: 26.9.19 10:17

ארבעה חודשים לאחר השריפה שגרמה להשבתה של חלקים מהמדיטק חולון, הודיעה היום (חמישי) הנהלת המקום על פתיחתו המחודשת של האולם הגדול ועל חזרתו לפעילות מלאה.

האולם, המשמש בית לסינמטק חולון ולתיאטרון מדיטק לילדים ונוער, יחל את פעילותו המחודשת ב-1 באוקטובר, עם הצגת הילדים "איינשטיין – הילד שלא הפסיק לשאול", שתעלה ב-5 באוקטובר. כמו כן, במקביל תחודש פעילות סינמטק חולון במקביל לאולם הקופסה.



יחד עם זאת, הספרייה עדיין לא חזרה לפעילות. כאשר בימים אלה נמשכות עבודות השיקום במבנה הספרייה. בהנהלת המידטק מציינים כי "צוותים גדולים עובדים באינטנסיביות על שיקום המבנה ואנו מקווים כי בקרוב נוכל להחזיר לפעילות מלאה גם את הספרייה לצד חלקים נוספים במתחם".

כמו כן, מציינים במידטק כי הנזק העיקרי שנגרם מקורו בפיח וכי החלפת ספרים לכלל המנויים מתקיימת בסניפי רשת המדיטק ברחבי העיר חולון.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון" לפני כחודש, מנכ"ל המידטק, דני וייס, כי עלות השיפוץ לצורך החזרת המקום לפעילות מלאה, עומדת על כ-10 מיליון שקל. "לא ידענו ולא שיערנו בנפשנו שזה יקח הרבה זמן מדובר בעבודה סיזיפית של ניקוי וחיטוי תעלות מיזוג אוויר וקירות. יש דברים לא צפויים, אנו נעזרים במעבדות ואנשי מקצוע", אמר וייס.

עוד באותו הנושא:

שיפוץ בעלות 10 מיליון שקלים: מתי תיפתח ספריית המדיטק?

שריפה פרצה בקפיטריית המידטק בחולון. צפו בתיעוד:

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר