מפת התחלואה בחולון

חולון עיר אדומה – אלה השכונות עם מספר החולים הגבוה ביותר:

מספר החולים המאומתים בעיר חולון מוסיף לעלות. ראש עיריית חולון: "זוהי שעת מבחן לקהילה"

פורסם בתאריך: 21.9.20 11:30

לאחר שמשרד הבריאות פרסם הבוקר (שני) את נתוני התחלואה בנגיף הקורונה בישראל, מדווחים בפיקוד העורף על קפיצה משמעותית במספר התושבים המאומתים לקורונה בחולון. כפי שפורסם מוקדם יותר כאן ב"השקמה חולון". נכון להיום ישנם 1,163 חולים פעילים בעיר, מתוכם נוספו 36 חולים רק ביממה הקודמת.



מנתוני פיקוד העורף עולה כי קצב ההכפלה בחולון עומד על 1.83 אחוזים ולמעלה מ-1,800 מתושבי העיר נמצאים בבידוד. כמו כן, מיקוד התחלואה בחולון הינו בכל העיר ולא שכונתי, שכן רוב השכונות מוגדרות כאדומות ומקצתן – כתומות.

בשכונת תל גיבורים – 162 חולים, בקריית אילון – 122 חולים, בנאות רחל – 98 חולים, בגרין – 96 חולים, בקריית עבודה – 92 חולים, בקריית בן גוריון – 74 חולים, בקריית שרת (מערב) – 69 חולים, בנווה ארזים 65 חולים, בג'סי כהן – 64 חולים ובאגרובנק – 58 חולים.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון מזהיר כי "זוהי שעת מבחן לקהילה החולונית ומצב התחלואה בעיר תלוי רק בנו. עלינו להירתם כאיש אחד לשמירה על ההנחיות – בסגר ולאחריו –  בכדי לבלום את התפשטות הנגיף".

באגף הפיקוח והשיטור העירוני, אשר עוסקים מספר שבועות באכיפה מוגברת ברחבי העיר על אי עטיית מסכות במרחב הציבורי ועל התנהלות העסקים על פי נהלי התו הסגול, מודיעים כי הפעילות תימשך. העירייה פועלת בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ושני הגופים קוראים לציבור להקפיד על קיום תקנות הסגר, לעטות מסיכה על הפנים במרחב הציבורי ולשתף פעולה עם השוטרים והמפקחים כחוק במהלך פעולות האכיפה.

מתחם הדרייב אין בחולון

מתחם הדרייב אין בחולון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משה דמתי

    הגיע הזמן לשים מסכות ולשמור על ההנחיות אני רואה הרבה אנשים שלא שמים מסכות הגיע הזמן להתעורר אל תחשבו רק על עצמכם תחשבו גם על האחר

  2. משה זוכבין

    הגיע הזמן לשים מסכות ולשמור על ההנחיות אני רואה הרבה אנשים שלא שמים מסכות הגיע הזמן להתעורר אל תחשבו רק על עצמכם תחשבו גם על האחר

  3. דניאל

    הגיוני שככל שיותר אנשים יבדקו מספר החיוביים יעלה. התנהגתם בפזיזות שאישרתם לכל אחד להיבדק בחינם במהלך שבוע שעבר ללא הפניה, שכן הבדיקה מעידה אם הנגיף נמצא אצל אדם בגוף ולא בהכרח אם הוא חולה פעיל כרגע. מעיר כתומה קפצנו ישירות לאדומה הודות לכם.

  4. חיים

    יש לבצע אכיפה גם ברחובות הצדדיים ברחבי העיר ולא רק ברחובות הראשיים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר