הפועל חולון
צילום: דודי אוחיון

ראש העיר מוטי ששון למנכ"ל ליגת הכדורסל בפיב"א: קדמו את אירוח הפיינל אייט בחולון

בעקבות ההעפלה של הפועל יונט קרדיט חולון לרבע גמר ליגת האלופות בכדורסל, פנה ראש העיר למנכ"ל הליגה בפיב"א במכתב שבו הוא מבקש לקדם את אירוח שלבי הפיינל אייט בעיר: "רק בישראל אפשר יהיה לקיים משחקים מול אלפים"

פורסם בתאריך: 6.4.21 07:06

בעקבות ההעפלה ההיסטורית של מועדון הפועל יונט קרדיט חולון לרבע גמר ליגת האלופות בכדורסל, פנה ראש העיר מוטי ששון למנכ"ל הליגה בפיב"א פטריק קומינוס במכתב שבו הוא מבקש לקדם את אירוח שלבי הפיינל אייט בחולון: "יש לנו היכל מהיפים באירופה ורק בישראל אפשר יהיה לקיים משחקים מול אלפי אוהדים".



למחרת המשחק (שנערך ביום רביעי) שבו הפועל יונט קרדיט חולון גברה על ברנדיזי במסגרת ליגת האלופות של פיבא הגיש חבר מועצת העיר ויו"ר "סיעת צעירים+" בר שי הצעה לסדר להגיש הצעה להתמודדות על האירוח ולהיערך לכך שתיתכן והעירייה תצטרך להשתתף בעלויות כפי שעשתה אליפויות אירופה בהתעמלות שהתקיימה בעיר. אוהדים רבים היו שותפים והצטרפו לקריאה לאירוח הטורניר בעיר. פוסטים בקבוצת האוהדים צברו תאוצה ותגובות רבות נכתבו על הרצון לחוות אירוע היסטורי בסדר גודל כזה בעיר.
כך כתב חבר המועצה בר שי בהצעה שהגיש: "ההישג של הפועל חולון הביא גאווה גדולה לעיר ואירוח של טורניר יוקרתי בסדר גודל כזה יקדם רבות את העיר, הספורט, העסקים ואת תושבי העיר. אבקש במסגרת הדיון לקדם דיון לאירוח הטורניר וכן למצוא את המקורות הכספיים לצורך אירוח הטורניר כפי שנעשה בטורנירים אחרים אותם אירחה העיר בשנים האחרונות".

 

הפועל יונט קרדיט חולון לאחר הניצחון מול ברנדיזי. צילום: דודי אוחיון

אתמול (שני) המשיך במאמציו ראש העיר ופנה לשר התרבות והספורט חילי טרופר בבקשה לסייע להביא  את האירוע היוקרתי לחולון.  כמו כן גם  שר המודיעין תושב העיר חולון אלי כהן פועל רבות על מנת לסייע. הוא פנה במכתב לשר התרבות והספורט חילי טרופר בבקשה לסייע בתקצוב האירוח: "לאור עלייתה ההיסטורית של הפועל חולון, ועל רקע נגיף הקורונה כאשר באירופה לא ניתן לארח משחקים עם קהל, נוצר חלון הזדמנויות חד פעמי להביא את משחקי הגמר לישראל. אירוח משחקי הגמר בישראל, מעבר לחשיבות הספורטיבית, יתרום למדינה בממד ההסברתי שהינו בעל ערך שיווקי, הן בתחום הקורונה והן בתחום התיירות. הירתמות משרד התרבות והספורט לגיוס התקציב הנדרש לאירוח משחקי הגמר שייערכו במאי היא חיונית".

ששון

ראש העיר מוטי ששון. צילום: ראובן קפוצינסקי

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר