בצל הקורונה: הוקם מתחם ייעודי לחיסוני שפעת

החלו חיסונים לאוכלוסיות בסיכון. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 25.10.20 13:21

קופת החולים מכבי חנכה מתחם ייעודי לחיסוני שפעת ברחוב אילת 54. מתחם החיסון המיוחד הוקם מחוץ, למרפאות, בשטח מרווח, במטרה לשמור על אוכלוסיות בסיכון מהידבקות בקורונה או מחלות מדבקות אחרות ולמנוע התקהלות.

במתחם ישנן ממוקמת 6 עמדות התחסנות משפעת. הצוות הסיעודי במקום יכול לבצע כ- 500 חיסונים ביום. במקביל, מתקיימות במקום גם פעילויות לקידום בריאות החברים המבוטחים, בהן, בדיקת לחץ דם, מתן חיסון נגד דלקת ריאות וחלוקת ערכות לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס.

על מנת למנוע התקהלויות ולשמור על בטיחות המטופלים והמטפלים, קבוצות הסיכון יתחסנו בתיאום תור בלבד. פרטים מלאים על אופן זימון התורים יישלחו בהודעה אישית למטופלים שבקבוצות הסיכון. מידע נוסף ניתן יהיה לקבל במוקד "מכבי ללא הפסקה" בטלפון שמספרו 3555*.

לאור הנחיית משרד הבריאות, בשלב זה יינתנו החיסונים לשפעת רק  לחברי קופה המשתייכים לאוכלוסיות בסיכון.



החיסון נגד השפעת מורכב מארבעה זנים מומתים, בהתאם להרכב שהומלץ על ידי ארגון הבריאות העולמי. נגיף השפעת מדבק מאוד ומועבר דרך האוויר. לכן, פרט לקבלת החיסון, מדגישים במכבי כי ישנה חשיבות רבה באוורור חדרים, בשטיפת ידיים ובכיסוי הפה.

אירית קובנט, מנהלת הסיעוד המחוזית במכב מסרה: "השפעת היא מחלה מסוכנת. על פי פרסומי ארגון הבריאות העולמי, כל שנה ישנם בין 3-5 מיליון מקרים קשים של תחלואה בשפעת, ובמיוחד בשנה זו, בה אנו מתמודדים גם עם נגיף הקורונה, ישנה חשיבות רבה לחיסון האוכלוסיות שנמצאות בסיכון. עוד הוסיפה קובנט כי "אנו מקווים שבשל ההנחיות לריחוק חברתי ושמירה על היגיינה מוגברת בצל הקורונה, אנחנו נראה פחות תחלואה השנה בישראל, אבל אל לנו להיות שאננים – מי שנמצאים באוכלוסיות בסיכון צריכים להתחסן לפני בוא החורף ולהגן על עצמם ככל הניתן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    תזהרו לגשת לחיסון ולא משנה מה יגידו לכם. אל תאמינו להם זה לא חיסון שפעת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר