העבודות להרכבת המגלשות החדשות
העבודות להרכבת המגלשות החדשות

בדרך לקיץ לוהט: שש מגלשות אקסטרים חדשות יובאו במיוחד לימית 2000

המגלשות החדשות שיובאו במיוחד לישראל יתווספו ל-20 שכבר פועלות בפארק המים. מנכ"ל החברה לבילוי ובידור, שמשון חן: "מדובר במגלשות שעוד לא ניראו בארץ, והן יהפכו את החוויה בימית 2000 למרתקת"

פורסם בתאריך: 28.3.19 13:05

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

קיץ 2019 יהיה לוהט במיוחד בספארק המים ימית 2000, עם תוספת של שש מגלשות אקסטרים חדשות שיובאו במיוחד.

בימית ספארק המים של חולון, לא מפסיקים להשתדרג ולהשקיע בפעילויות ואטרקציות מקוריות, ולקראת הקיץ הקרוב ימתין למנויים ולמבקרי האתר קומפלקס חדש וייחודי שכולל שש מגלשות מרוץ מהירות, לפעילות אקסטרים ראשונה מסוגה בארץ.

העבודות על הצבת המגלשות החדישות בארץ במתחם ימית נמצאות בימים אלה בעיצומן. המגלשות החדשות מתווספות ל-20 מגלשות האקסטרים שכבר נמצאות במקום, למתחם "עולם הילדים" מהגדולים בעולם, לספא היוקרתי, למתחם המקורה ולאטרקציות הנוספות שהפכו זה מכבר את ימית לאטרקציה המובילה בארץ.

מנכ"ל החברה לבילוי ובידור, שמשון חן, שמפקח מקרוב על עבודות הצבת המגלשות החדשות, אומר: "אנו לא שוקטים על השמרים, אלא שואפים כל הזמן להתקדם, להתחדש ולהשתדרג. זאת, כדי לתת למבקרים שלנו עוד ועוד חוויות והנאה. המגלשות החדשות עוד לא ניראו בארץ, והן יהפכו את חוויה בימית 2000 למרתקת, מהנה ומסעירה עוד יותר. העבודות להקמתן נמצאות בהילוך גבוה, מתוך מטרה לסיים אותן כבר בקרוב, כדי שהרבים שיפקדו את הספארק שלנו בימי הקיץ, יהיו מרוצים וישובו עוד ועוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר