צילום: Tatiana Murr / shutterstock.com

חוזרים ללימודים גם ברשת GO ON: קפוארה, מחול וליווי התפתחותי

עם תחילת שנת הלימודים והחזרה לשגרה, שמרכזת את כל מתקני הנופש והפנאי של חולון, יוצאת בשורה של חוגים לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד 14, במגוון תחומים. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 2.9.19 12:24

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

שנת הלימודים נפתחה אתמול (ראשון), לאחר חודשיים של חופש שאצל ילדים רבים כלל רביצה ארוכה מול המסכים, שינוי בסדר היום ובהרגלי השינה ותזונה.

ברשת GO ON שמרכזת את מתקני הנופש והפנאי של חולון, ימית נפשונית ובריזה, נערכו מבעוד מועד לקראת החזרה ללימודים. ולכבוד פתיחת השנה מציעה הרשת מגוון של חוגים, כאשר מלבד העניין מטרתם היא לסייע לילדים לחזור לשגרה ולאורח חיים בריא.

מדובר בחוגים מותאמי גיל, מגיל שנה ועד גיל 14, כאשר כל החוגים מתקיימים עם מדריכים מקצועיים ומיומנים. אלה הם החוגים הבולטים שמציעה הרשת בימים אלה:

התעמלות לילדים: פעילות גופנית מודרכת ומותאמת גיל, שמקנה לילד ביטחון, פיתוח הקואורדינציה, גמישות, יציבה ואיזון, התמצאות במרחב, פיתוח מיומנות חברתיות ותקשורתיות וכל אלה – עם דגש על הגברת הביטחון העצמי. כל מפגש כולל פעילות דרך הגוף, דמיון ותנועה.

הקפוארה, קרטה וג'ודו: הקניית אמנויות לחימה מכל סוג שהוא בגילאים צעירים, מקנה לילדים ביטחון עצמי גבוה יחד עם משמעת עצמית המסייעת בתפקודם היומיומית.

בלט, ג'ז, היפ הופ וזומבה: שיעורי אמנויות הריקוד מקנים לרקדניות יכולות רבות ומגוונות. השיעורים משפרים את היציבה, מלמדים את המשתתפים הצעירים את תורת הריקוד והופכים אותם לרקדנים טובים ומוכשרים יותר.

משחקי כדור: לימוד מיומנויות בסיסיות כמו טכניקה, שליטה בכדור, מסירה, בעיטה, כדרור והטעיות. החוג מתקיים באווירה חברית ונעימה תוך קיום משחק שוטף, המבוסס על אחריות השחקנים ועל כבוד הדדי בין כל הקבוצות.

חוגים לקטנטנים: ליווי התפתחותי עם ההורים, חוגים המשלבים הנאה ולמידה, בליווי מוזיקה ואביזרים שונים, פעילות מוטורית לשיפור והקניית קואורדינציה, הכרת אברי הגוף וביטחון עצמי. שיעורים אלה מפתחים את הגיל הרך מבחינה גופנית, חברתית ומוזיקלית.

בנוסף, מציעה הרשת לגילאים הצעירים חוגי דרמה, ציור, ספינינג ילדים, שחמט ועוד.

מנכ"ל החברה לבילוי ובידור חולון, שמשון חן, מסביר: "אנו פונים לכל בני המשפחה ובכלל זה לילדים בכל גיל. מדובר במדיניות ואנו מקפידים עליה".

חן הוסיף כי "כל החוגים והשיעורים שמיועדים לילדים בגילאים הצעירים, הם חווייתיים, מהנים ואנרגטיים. הם מחייבים את הילד לתנועה והשקעה גופנית. החוגים כולם משלבים פעילות אירובית. אפשר ליהנות מכל החוגים במסגרת מנוי פרימיום, המקנה כניסה לכל שלושת המועדונים המובילים בחולון: ימית, בריזה ונפשונית".

 

 

 

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר