קבוצת גולן – איטום וזיפות גגות

תחום האיטום הוא מבחינתכם חור שחור, בו אתם לא מבינים, שמשאיר אתכם עם פחות כסף אבל עם אותן הנזילות? לא אצלנו. קבוצת גולן מתמחה כבר יותר מ-40 שנה בשירותי איטום וזיפות גגות, ומעניקה פתרון מקדים, מקיף ומקצועי לכל בעיית רטיבות בגגות, מבנים ומקלטים, מובילים בשירות ובאיכות ובעלי ניסיון רב בתחום, עם התמחות באיטום, זיפות, סיוד ובידוד גגות מרפסות ומקלטים.

קבוצת גולן פועלת בענף האיטום מזה שנים רבות, ושמה לה למטרה לספק את השירות האיכותי והטוב ביותר לכל לקוח ולקוח. החברה עושה שימוש במיטב החומרים, כולם מאושרי תקן של מכון התקנים הישראלי, ומעסיקה אנשי מקצוע ותיקים, שיודעים להתמודד עם כל בעיה. החברה עצמה הינה אוטם מורשה מטעם מכון התקנים הישראלי. מעבר לתוצאות המצוינות, חשוב לנו להקפיד ולעמוד בלוחות הזמנים שלכם. אחרי שאנו מגדירים ביחד איתכם את היקפי העבודה, אנו קובעים את לוחות הזמנים, ודואגים לעמוד בהם.

קבוצת גולן משרתת בנאמנות לקוחות רבים, וביניהם ועדי בתים, אנשים פרטיים, מוסדות ומפעלים. והמקצוענים שלנו מגיעים לכל מבנה ולכל בית במרכז הארץ. שביעות הרצון שלכם חשובה לנו, ואנו עושים הכול כדי שהעבודה שלנו תעלה בקנה אחד עם הציפיות שלכם.

החברה מעניקה 10 שנות אחריות

 

כתובת
רוטשילד 12 ב', בת ים
צור קשר עם קבוצת גולן – איטום וזיפות גגות
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר