ענת כהן

מה עושים עם עודף המשקל של 30 ק"ג? הדרך של ענת לאורח חיים בריא

אחרי ביקור אצל הרופא החליטה ענת כהן מחולון לעבור לאורח חיים בריא. היא לא עשתה את זה לבד והיום היא מודה: "במקום לקחת פסיכולוג - הספורט הוא המתכון המנצח"

פורסם בתאריך: 27.11.18 17:30

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

לא מעט מכירים את זה. התסכול, הכעס העצמי, ההבטחות שמיד אחרי החג, סוף השבוע, הקיץ או החורף זה יקרה: הדיאטה שתסיר מעלינו את עודפי המשקל. לא תמיד זה עובד ולא תמיד ניתן להתמיד בשילוב של תזונה נכונה, אורח חיים בריא, ספורט וכושר. מי הצליחה במאמץ רב לצד הנאה להסיר ממשקלה לא פחות מ-30 ק"ג עודפים היא ענת כהן, תושבת חולון, בת 47, מתאמנת קבועה בחדר הכושר בימית במסגרת מועדון המנויים.

השינוי הדרמטי באורח חייה של כהן החל בעקבות החלטה שקיבלה, אבל לאורך כל הדרך היא קיבלה ליווי ותמיכה מצד הצוות המקצועי בימית. "ביצעתי בדיקות רפואיות ואז החלטתי שאני מעוניינת לעשות שינוי באורח החיים שלי. החלטתי לחיות בריא יותר וטוב יותר", היא מספרת, "החלטתי בעצם שאני מתחילה להקפיד ולוקחת את עצמי בידיים. הדרך אמנם לא הייתה קלה, אבל הייתי נחושה. בזכות התמדה באימונים ועם לא מעט מוטיבציה בזכות המדריכים והצוות, הגעתי בעצם למקום ששינה את חיי, המקום שהעניק לי ביטחון עצמי רב יותר, מודעות, ערך גבוה לחיים, בריאות, כח, דם צעיר יותר ושמחת חיים. כן, אני מרגישה היום אישה אחרת לגמרי".

עכשיו, אחרי שהגיעה למשקל הגוף הרצוי, כהן עדיין מקפידה על משטר אימונים ותזונה נכונה. "השומן מבגר מאוד, ובנוסף פוגע בבריאות. אני ממליצה לקחת את אורח החיים הבריא, את התזונה הנכונה ואת ההקפדה כאורח חיים קבוע. הכי חשוב זה להתמיד. אני יכולה לומר שכיום העיסוק בספורט עבורי הוא לא מותרות אלא חובה בריאותית. הוא מסייע לי גם פיזית וגם נפשית במקום לקחת פסיכולוג – הספורט הוא המתכון המנצח".

סיפור ההצלחה של ענת כהן, כמו מתאמנים נוספים, מוכר היטב למנכ"ל החברה לבילוי ובידור, שמשון חן, שמוסיף: "איכות החיים של המנויים שלנו חשובה ומהותית בקשר שלנו איתם. אני שמח לשמוע על כל אחת ואחד שעושה את השינוי הנכון בחייו ובבריאותו בזכות המידע והאימונים בחדרי הכושר שלנו. ענת היא דוגמה ומפות ברצינות, במשמעת העצמית ובנכונות שלה לשינוי. יש למה ללמוד ממנה ולחקות אותה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר