אמיר אור
אמיר אור

רוצים להתחיל להתאמן ולשמור על כושר? כך תעשו זאת נכון

אמיר אור, מדריך הכושר של רשת GO ON בחולון, מגיש את עצות הזהב והכללים שיעזרו לכם להיכנס לשגרת אימונים וכושר ואפילו ליהנות ממנה

פורסם בתאריך: 5.12.18 15:02

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

על חשיבותו של משטר קבוע של אימונים וכושר לא צריך להרחיב. רבים מבינים כי באמצעות מאמנים וחדרי כושר ניתן לחטב את הגוף, לשפר את ההופעה החיצונית והכי חשוב: לשמור על אורח חיים בריא. אבל איך עושים את זה נכון? איך מצליחים להפוך את האימונים לשגרה מהנה?

בחדרי הכושר של רשת GO NO בחולון ניתן לפגוש במנויים בכל שעות היממה במשך כל ימות השבוע – כל אחד ואחת על פי בחירתו: בבקרים ובשעות הצהריים מגיע הקהל הבוגר יותר, לעומת שעות הערב והלילה שאותן מעדיפים הצעירים יותר.

יכולת הבחירה אינה מתבטאת רק בבחירת שעות האימונים בחדרי הכושר. רשת GO NO מעמידה לראשות המנויים קומפלקסים מרווחים, עם איבזור ומכשירי כושר חדשים ומכל מיני סוגים. זאת, לצד מקלחות, ארונות אחסנת ציוד פרטיים (לוקרים) ומתחמי ספא ובריכות – נמצאים במרחק קטן.

"חדרי הכושר שלנו גדולים ומרווחים, וכל מתאמן ימצא את מבוקשו מבחינת אופי האימון והמכשירים בלי לחכות. נכון, יש מתאמנים רבים, אבל יש גם המון מכשירים, יש צוות מקצועי, קשוב, מיומן ואיכפתי שמלווה את המתאמן משלב הייעוץ וההדרכה הראשונים שהם הכרחיים מאוד, והלאה לאורך כל זמן הגעתו ושהותו. אנו מעניקים את הטוב והאיכותי ביותר, מתוך מטרה לאפשר למתאמנים שלנו למלא את מטרות האימון וגם – ליהנות ממנו תוך שהם בטוחים מבחינת בריאותם", מסביר שמשון חן, מנכ"ל החברה לבילוי ובידור, המנהלת את הרשת.

בנוסף, מבהיר חן, מלבד המגוון במיכשור ובשיטות האימון, ישנה הקפדה על שמירת בריאותם של המתאמנים. "אנו מעניקים למתאמנים שלנו את כל מה שדרוש בחדרי הכושר, בדגש על הדבר החשוב ביותר – בריאותם", ממשיך חן, "בחדרי הכושר שלנו יש מיכשור רפואי מתקדם שיכול להציל חיי אדם, צוות מיומן ואפשרות לתת מענה מיידי במקרה וחלילה קורה משהו לא צפוי וזאת – עד הגעת כוחות ההצלה".

אז איך עושים את זה נכון?

אמיר אור, מדריך הכושר של רשת GO ON בחולון מסביר איך ניתן להיכנס שגרת אימונים וליהנות ממנה:

  • לפני הכל, אחרי שהחלטתם שהנה, אתם מתחילים, חובה להגיע כאשר אתם מודעים למצבכם הרפואי. מה מותר, מה אסור אם אסור וכו'. אמנם לא הכרחי, אבל רצוי לבצע בדיקות שגרתיות.
  • התייעצו עם מדריך בחדר כושר עוד לפני הפעילות הראשונית. מדריך הכושר יתאים לכם הדרכה ראשונית ובהמשך – הוא יכין לכם תוכנית אימונים אישית על פי מה שמתאים ועל פי המטרה שהצבתם לעצמכם.
  • כדאי להתחיל לעבוד לאט והכי חשוב – להתמיד. הדירוג בפעילות חשוב ביותר. אם עובדים עם משקולות, להתחיל עם משקלים נמוכים, אם עובדים על מכשירי אירובי, להתחיל בקצבים נמוכים. זאת במטרה להרגיל את הגוף לשינוי, לפעילות החדשה שהוא לא היה רגיל אליה.
  • חשוב לקבוע מטרה: רוצים לרדת במשקל? רוצים לעלות מסת שריר? כדאי להבהיר מראש למדריך מהי מטרתכם על מנת שיתאים לכם את התרגילים המתאימים וכדי שייבנה לכם את תוכנית אימונים המתאימה לכם.
  • אל תרווחו ואל תצמצמו אימונים. קיבעו בהתייעצות עם מדרים הכושר כמה פעמים אתם מתאמנים בשבוע, כמה אורך כל אימון ומה הוא כולל. כמובן שמדובר בנתונים שניתן לשנות לפי הצורך. בכל מקרה, אם לא יצא לכם להתאמן כמה ימים, אל תדחסו אימונים בימים הבאים. אם הפסקתם להתאמן לתקופה ארוכה יותר, שנמשכת מספר ימים ומכל סיבה שהיא (מחלה, טיסה לחו"ל) התחילו מחדש אחרי שאתם חוזרים – כאילו ירדתם בסולם ועכשיו מתחילים לטפס שוב.
  • בהדרכת מדריך הכושר שלכם, שלבו סוגי אימון ואל תתמקדו באחד: כוח, כושר, סיבולת – קצת מכל דבר.
  • שלבו תזונה נכונה עם האימונים. מדריך הכושר יסביר לכם מה וכמה צריך לאכול לפני אימון ואחריו.
  • הכי חשוב: בואו לחדר הכושר ברצון, באהבה ועם כיף. החליטו שמרגע זה האימון הגופני הוא חלק מחייכם, התייחסו אליו בהתאם והתמידו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר