הכל זהב: לקראת 2019 – מבצע מנויים ושי מיוחד ברשת GO ON

רשת אחת - שלושה מרכזים ושפע של פעילויות המותאמות לכל גיל. הכירו את מועדוני הספורט והכושר של הרשת המובילה בחולון

פורסם בתאריך: 25.12.18 13:59

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

לקראת סוף שנת 2018, בעצומו של החורף, יוצאת רשת  GO ON במבצע מנויים מיוחד, לבילויים, בריכות, נופש, חדרי כושר, חוגים לכל הגילאים, סאונות ומגלשות מים. מבצע הנרשמים למרכזי הכושר והנופש של רשת GO ON מתקיים בימים אלה ויימשך גם בינואר 2019: עד שלושה חודשי מנוי במתנה לנרשמים למנוי המסתיים ב- 31.3.20 –  במחיר של 12 חודשים מקבלים עד 15 חודשים וגם מתנה מיוחדת.

במסגרת רשת GO ON פועלים שלושה מרכזים: ימית, בריזה ונפשונית, שכל אחד מהם נותן מענה מתאים לכל הגילאים. בכל מרכז ניתן למצוא מגוון של בריכות מקורות ומחוממות גם בחודשי החורף, בריכות קיציות, שעשועי מים ופארק מים (בימית) וחדרי כושר חדישים ומאובזרים. בחדרי הכושר ניתן לקבל הדרכה מקצועית ואימונים מותאמים על ידי צוות מקצועי ומיומן. ולא פחות חשוב: בכל אחד מחדרי הכושר ישנה הקפדה יתרה על ביטחון פיזי מקסימלי למתאמנים, באמצעות צוותי עזרה ראשונה שפועלים בכל מרכז.

מועדוני רשת GO ON מתהדרים במתחמי ספא מרגיעים ומשחררים את השרירים, וניתן גם ליהנות מעיסויים וטיפולים במחירים מוזלים במיוחד למנויים. בנוסף, בכל מרכז פועלת מועדונית הילדים עם שפע של אטרקציות, פעילויות, עיצוב ואווירה מיוחדת שמתאימה מאוד להורים וקטנטנים. יצוין, כי שעות הפעילות, המתקנים והחוגים, ייחודיים לכל מועדון ובהתאם לתקנון והנהלים של כל מועדון.

לכל מרכז – הייחודית שלו, אבל מכיוון שהמרכזים שייכים לרשת אחת עומדת האפשרות שאין בשום מקום אחר: רכישת מנוי זהב לכל שלושת המרכזים. ויש גם בונוס אטרקטיבי למקדימים להירשם: מתנה לנרשמים, כרטיס מנוי למשחקי הבית של הלהיט המקומי – הפועל חולון בכדורסל.

מלבד כל אלה, מציעה הרשת מנוי אטקרטיבי במיוחד לצעירים, בגילאי 12-18: מנוי במחיר של 200 שקל בלבד לחודש, לנרשמים למנוי לתקופה של 15 חודשים (למנוי עד 31.3.2020). המנוי כולל חדר כושר (מגיל 14), מגוון רחב של חוגים, בריכות ושפע פעילויות.

להרשמה ולקבלת פרטים ניתן להתקשר לטלפון שמספרו 03-6506565

שעות הפעילות, המתקנים והחוגים ייחודיים לכל מועדון יש להתעדכן באתרי המועדונים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר