סימן שאתם צעירים: מנוי אטרקטיבי ופעילות מיוחדת לצעירים ב-GO ON

חדרי כושר, ליווי והדרכה, חוגים ושלל פעילויות: תכירו את המנוי השווה במיוחד לצעירים - במחיר של 200 שקל בלבד

פורסם בתאריך: 2.1.19 14:20

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת להתחדש במנוי לכושר ונופש ורשת מועדוני הספורט והכושר החזקה בחולון, GO ON, מבינים את הצורך ויוצאים בימים אלה למבצעי מכירת מנויים במחירים מוזלים במרכזים הפועלים במסגרת הרשת: ימית, בריזה ונפשונית.

המבצעים תקפים ברישום שיתבצע מעתה ועד 31.3.19, והם בהם דגש בולט: "מחירי רצפה", בעיקר לצעירים. כך, למשל, לגילאי 12-18 רישום למנוי עד 31.3.2020, כולל חדר כושר מגיל 14, מגוון רחב של חוגים, בריכות ושפע של פעילויות במחיר אטרקטיבי במיוחד של 200 שקלים בלבד בחודש.

ההנחות והמבצעים מיועדים לא רק לצעירים, אלא גם לסטודנטים, חיילים, משפחות, אזרחים ותיקים, ארגונים, ועדים ועוד. למצטרפים החדשים מצפה מבצע נוסף: עד שלושה חודשי מנוי מתנה. למצטרפים חדשים הנרשמים בינואר 2019 יכולים ליהנות עד 31.3.2020, כלומר: מנוי של 15 חודשים במחיר של 12 חודשים.

תושבי חולון וערי הסביבה כבר מכירים את מרכזי הרשת, שמעניקים מענה לכל הגילאים עם מגוון בריכות מקורות ומחוממות גם בחודשי החורף, בריכות קיציות, שעשועי מים ופארק מים (בימית), חדרי כושר חדישים ומאובזרים ומכעט כל מה שניתן כדי להפוך את הבילוי במרכזי החברה לספורטיבי ומהנה במיוחד.

רשימת החוגים של מרכזי הרשת ארוכה, מגוונת ומיועדת לכל הגילאים. החוגים ניתנים במסגרת המנוי – וללא עלות נוספת. במרכזי הרשת תוכלו גם ליהנות מחוגי חברה מגוונים, כמו ברידג', ריקודי עם, ריקודים יווניים, אירועי תרבות וחברה, סדנאות והרצאות. בנוסף, מנויים יכולים ליהנות מהדרכה ומאימונים מותאמים על ידי צוות מקצועי ומיומן, המעניק גם הדרכה ראשונית וגם ליווי בתוכניות אימון מיוחדות ומתאימות.

בונסף לכל אלה, במועדוני הרשת פועלים מתחמי ספא מרגיעים ומשחררים, וניתן גם ליהנות מעיסויים וטיפולים במחירים מוזלים במיוחד – שמיועדים למנויים. וכל מרכז תמצאו מועדונית מיוחדת לילדים בכל הגילאים, עם שפע של אטרקציות, פעילויות, עיצוב ואווירה ייחודית.

להרשמה ולקבלת פרטים ניתן להתקשר לטלפון שמספרו 03-6506565

שעות הפעילות, המתקנים והחוגים ייחודיים לכל מועדון יש להתעדכן באתרי המועדונים.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר