מיכל וינוגרדבה ושני סולומאק. צילום: הוגו פוטוס אלבארז
מיכל וינוגרדבה ושני סולומאק. צילום: הוגו פוטוס אלבארז

כבוד: בנות מהאקדמיה למחול בקריית שרת התקבלו למחנה קיץ יוקרתי בניו יורק

באקדמיה למחול Move Dance של היכל הספורט קריית שרת, כובשים גם את הזירה הבינלאומית

פורסם בתאריך: 16.1.19 17:27

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

הכרה בינלאומית מכובדת ומעוררת גאווה לשתי מתעמלות האקדמיה למחול Move Dance של היכל הספורט קריית שרת: מיכל וינוגרדבה ושני סולומאק התקבלו למחנה הקיץ היוקרתי למחול Peridance Capezio Center בניו יורק. במהלך שהותן במחנה ילמדו הבנות מחולון את כל סגנונות המחול, עם התמחות בבלט קלאסי בהדרכת גדולי המורים והכוריאוגרפים הבינלאומיים.

שתי הרקדניות המוכשרות הן תלמידות ולטות ומצטיינות של מליסה מורן, מנהלת האקדמיה למחול Move Dance בקרית שרת כבר ארבע שנים. הן מתאמנות חמש פעמים בשבוע, שתיהן תלמידות מצטיינות ורקדניות מקצועיות, מלאות בתשוקה ואהבה למחול. לאודישן הספציפי שקבע כי יוכלו להשתתף במחנה היוקרתי בניו יורק הן התאמנו במשך כחצי שנה.

מיכל וינוגרדבה ושני סולומאק. צילום: הוגו פוטוס אלבארז

מיכל וינוגרדבה ושני סולומאק. צילום: הוגו פוטוס אלבארז

התלמידות שני ומיכל נמנות עם רקדניות האקדמיה, שנבחרו בקפידה על ידי מליסה מורן. הרקדניות שמקיימות אימונים אינטנסיביים לקוחות חלק פעיל בזירה הבינלאומית, והן נשלחות אחת לחודשיים לאודישנים, לתחרויות שונות ולמחנות קיץ בחו"ל. זאת, על מנת להכין אותן לבתי ספר מקצועיים וללימודי מחול ברחבי העולם.

מנהלת מרכז הספורט בקרית שרת, אודליה ציוני שגב: "המחול במרכז שלנו, בקריית שרת קיבל שינוי מרענן. לאחר עבודה מקצועית ומוצלחת של למעלה מעשור, בהדרכת נטע בלומנטל שיצאה לפנסיה, מנהלת עתה את תחום המחול מליסה מורן. מליסה היא בוגרת הקונסרבטוריון למחול ומוזיקה היוקרתי ביותר במקסיקו, בעלת ניסיון של 17 שנה עם ילדים ובוגרים במקסיקו, אוסטריה ועכשיו גם ישראל. כבר ארבע שנים שהיא מנהלת ומלמדת באקדמיה שלנו למחול Move Dance, עושה חייל ומעמידה רקדניות מצטיינות שזוכות להכרה עולמית".

בינתיים, עד שייכבשו את ניו יורק צולמו מיכל ושני, על ידי הוגו פוטוס אלבארז, צלם מקצועי שהגיע במיוחד ממקסיקו, על מנת לצלם את בנות האקדמיה Move Dance.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר