אילוסטרציה משפחה: shutterstock
אילוסטרציה משפחה: shutterstock

שנתיים לכרטיס ההטבות הבלעדי "גם אני חולוני": 1,000 מצטרפים מדי חודש

יותר ויותר תושבי חולון נהנים מכרטיס ההטבות "גם אני חולוני" שמעניק הנחות ומבצעים באירועי תרבות, בפעילויות לכל המשפחה, בבתי קפה ובכלל בכל מה שנוגע לזמן האיכות בעיר

פורסם בתאריך: 24.1.19 15:00

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

כחלק מהחזון של עיריית חולון לשיפור השירות לרווחת התושב, עידודו לרכוש תרבות, וזמן איכות בעיר, החליטה עיריית חולון בינואר 2017 להשיק את כרטיס ההטבות הווירטואלי "גם אני חולוני". מאז, שנתיים לאחר שהושק, זוכה הפרויקט להצלחה ולביקוש רב מצד התושבים.

"גם אני חולוני" הוא כרטיס אישי וירטואלי שמוענק חינם לתושבי העיר. הפרויקט שפועל בחסות העירייה, מנוהל על ידי החברה לבידור ולבילוי חולון – חברה בת עירונית. הכרטיס מעניק לתושבי חולון הטבות, הנחות, ומבצעים קבועים ומתחלפים בכל תחומי החיים, התרבות והעסקים של עיר חולון: תרבות, פנאי, צרכנות, ספורט, בידור ועוד. כך, למשל, מקבלים בעלי הכרטיס הנחות ומבצעים על הצגות ילדים במדיטק, על מופעים במרכז קריית שרת ובתיאטרון חולון, על בילויים באתרים אטרקטיביים כמו היכל הקרח ומוזיאון הילדים ויש גם הנחות בתחנות דלק, בתי אוכל וקניות שגרתיות.

מימוש ההטבה פשוט וקל והוא מתבצע באמצעות הצגת תעודת זהות או כל תעודה מזהה אחרת שבה מצויינת כתובת התושב בחולון. ניתן להנפיק את הכרטיס במשרדי השיווק של ימית ספארק המים, במחיר חד פעמי וסמלי של 10 שקלים. כאשר הכרטיס תקף לשלוש שנים מיום הנפקתו. ולאחר קבלת הכרטיס דואגת החברה לטיב ואיכות השירות שניתן בבתי עסק שמעניקים הטבות והנחות. אותם ניתן למצוא באתר כאן או בדף הפייסבוק כאן. כאש האחריות חלה על בעלי העסקים והמפרסמים בלבד.

 

בחברה לבידור ולבילוי חולון, מציינים כי "כרטיס תושב רוצה להגיד תודה לתושבי העיר על הנאמנות שלהם, על המעורבות, ההשתתפות ובכלל – על היותם חלק בהצלחת הכרטיס. אנו מקווים ששנת 2019 תביא איתה עוד מצטרפים למאגר נותני ההטבות ברחבי העיר ותושבי העיר יוכלו ליהנות משלל הטבות והנחות בכל תחומי החיים".

מנכ"ל החברה, שמשון חן, שמרוצה מקצב ההצטרפות של התושבים, הוסיף: "אני שמח להיווכח עד כמה הכרטיס הפך להיות חלק החיי השגרה של אלפים מתושבי העיר. הם לא מוותרים על מבצעים והנחות, מצטרפים, עוקבים ונהנים מכל ההטבות. יש הטבות קבועות ויש הטבות תקופתיות. מאחר וברשת כל נתון מדיד, אנו רואים עד כמה התושבים פעילים באתר ובדף הפייסבוק של הכרטיס, עוקבים, נהנים מכל מבצע ומדי יום יש מצטרפים חדשים רבים. אין ספק, מדובר בהצלחה מרשימה ואנו פועלים כל העת להרחיב יותר ויותר את מעגל נותני ההנחות והמצבעים מקרבה העסקים בעיר".

לפרטים נוספים ולהרשמה:

לאתר האינטרנט "גם אני חולוני" ליחצו כאן

משרדי השיווק בספארק המים ימית, טלפון: 03-6506500

שעות קבלת קהל: א'-ה' – 09:00-19:30. שישי – 09:00-14:30

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר