shutterstock

כולם רוקדים עכשיו: מריקודי בטן ועד זומבה לילדים – כל חוגי הריקודים ברשת GO ON

גם בחורף אפשר להזיז את הגוף וליהנות: ליקטנו וריכזנו את כל הסגנונות והסוגים של חוגי הריקודים שמיועדים לכל הגילאים. אתם עדיין יושבים?

פורסם בתאריך: 7.2.19 16:57

מאת: דני לנצמן, תוכן שיווקי

במרכזי הנופש והפנאי של רשת GO ON מתקיים מגוון של חוגי ריקוד שמיועדים גם למבוגרים וגם לילדים. מעבר לחוויה המהנה, החוגים מיועדים לפעילות נכונה של השרירים, יציבה, תיאום בין תנועה, שליטה בתנועה ועוד. ריכזנו עבורכם את כל החוגים לכל הגילאים.

חוגים למבוגרים

  • מחול מזרחי (ריקודי בטן): שיעור קצבי וסוחף של אמנות המחול הים תיכוני, האתני, החושני. במהלך הריקוד משתמשים בתנועה של כל שרירי הגוף.
  • ריקודי עם – החוויה הישראלית שאף אחד לא מוותר עליה, בהדרכת מיטב המרקידים. החוג מיועד גם למי שמעולם לא רקדו ורוצים ללמוד. הלימוד הינו חווייתי, ומתבצע בקבוצות בהתאם לרמות הריקוד של המשתתפים השונים: קבוצת מתחילים, בינוניים, מתקדמים. החוגים פתוחים וניתן להצטרף לכל אחת מהקבוצות, בכל עת.
  • זומבה – שיעור אירובי סוער וסוחף, שמשלב מסיבה ספורטיבית בקצבי המוזיקה הדרום אמריקאית עם סגנונות מרנגה, קומביה, סמבה, פלמנקו, היפ הופ ועוד.

חוגים לילדים

  • ג'אז, היפ הופ – מעבר להנאה, שיעורי הריקוד מקנים לרקדנים הצעירים יכולות רבות ומגוונות. השיעורים משפרים את היציבה, מלמדים אותם את רזי הריקוד והופכים את הילדים לרקדנים טובים ומוכשרים יותר. השיעור משלב אלמנטים של הרקדת הרחוב וההיפ הופ, אשר הופכים את השיעורים לחווייתיים במיוחד, מהנים ומעוררים טעם של עוד.
  • בלט – הבלט הקלאסי בנוי מאוצר של תנועות שנלמד ומתורגל במהלך כל השנה. הטכניקה שמציע הבלט הקלאסי, היא הבסיס לסגנונות מחול אחרים. באמצעות טכניקה זו, מדריכים את התלמידים להניע את גופם תוך שליטה ודיוק. בשיעורים שמים דגש על יציבה נכונה, תיאום בין תנועה וקצב, קואורדינציה וזיכרון תנועתי.
  • זומבה ילדים – שיעור אירובי סוחף המשלב פעילות אירובית, בקצב דרום אמריקאי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר