הבור הגדול. סכנת התמוטטות

בור עם תחתית: האם הבור הענק יהפוך לחניון תת קרקעי?

"העירייה כנראה מחכה שיקרה פה אסון", מתלוננים תושבי הרחובות הסמוכים לבור הענק בחולון ולא לגמרי מתרגשים מהבשורה בנוגע לחניון

פורסם בתאריך: 10.10.17 15:38

מדוע עיריית חולון לא מטפלת בבור המסוכן בפינת הרחובות פיכמן-הופיין? הסכנה ברורה לעין שנים ארוכות, תחנת האוטובוס הסמוכה התמוטטה כבר כמה פעמים וחלק מהכביש קרס, אך למעט חיזוקים בקרקע והרחקת הגדר שביצעה העירייה, לא נעשה דבר. ואולם, מהעירייה נמסר ל"השקמה חולון" כי במקום עתיד להיבנות חניון תת קרקעי, אלא שלא כל התושבים מרוצים מהבשורה.

תושבים באזור פנו מספר פעמים לעירייה בבקשה לטפל בבעיה, אך לדבריהם ל"איש לא אכפת. אנחנו לא יושבים בתחנת האוטובוס כי חוששים שהיא תקרוס. החורף מגיע והגשמים עלולים למוטט את הקרקע, ונראה שעד שלא יקרה פה אסון, אף אחד לא יתעורר. בכל עיר מתוקנת היו כבר מזמן מטפלים בבעיה, אך כאן בחולון, הבור הזה קיים עשרות שנים ומהווה סכנה בטיחותית ולא עושים דבר".

מעיריית חולון נמסר בתגובה כי "בקרוב יוקם במקום חניון תת קרקעי. המכון הטכנולוגי HIT מקדם היתר להרחבה, כולל הקמת חניון תת קרקעי בפינת רחוב פיכמן ושדרות גולדה מאיר, אולם טרם אושר נספח התנועה".

בתגובה לכוונת העירייה להקים חניון תת קרקעי במקום, הביעו נציגי התושבים ספקנות: "אם כבר מחליטים להקים חניון, אז למה לא לטובת כולם?" הם שואלים ומציינים ש"נראה כי הדרך לביצוע התכנית עדיין ארוכה".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מוסדי

    אם הייתה על זה ארנונה של מגדל רב קומות העירייה החמדנית הזו הייתה מקימה את זה בחודש

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר