יועץ מס בחולון. קרדיט תמונה: INGIMAGE
יועץ מס בחולון. קרדיט תמונה: INGIMAGE

יועץ מס מומלץ בחולון: הכירו את חיים מזרחי

משרד יועץ מס חיים מזרחי, מספק שירותי חשבונאות, ייעוץ ותכנון מס אפקטיביים ומותאמים אישית המאפשרים ללקוחותיו שקט נפשי מול רשויות המס  ואת פוטנציאל ההצלחה של העסק

פורסם בתאריך: 15.9.20 11:28

היועצים הפיננסיים במשרד חיים מזרחי מצוידים בהשכלה ומיומנויות מקצועיות המאפשרות להם להתמודד עם כל סוגיה הקשורה בהנהלת חשבונות ובמיסוי.

משרד יועץ  מס חיים מזרחי, מספק שירותי ייעוץ, תכנון והכוונה פיננסית ללקוחות מזה כמעט שלושה עשורים. המשרד הוקם ב- 1991 וצבר מומחיות מקיפה ומוערכת בעולם הפיננסי על כל היבטיו. יועץ מס  חיים מזרחי, מתמקד במתן ייעוץ ותכנון מס מקיפים ללקוחותיו כצעד ראשון לעצמאות כלכלית ובניית רווחה פיננסית לטווח הארוך.

בין שירותי המשרד: שירותי ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, דוחות שנתיים, מאזנים, ניהול חשבונות לחברות, ואף משלב עצות וטיפים להתנהלות כלכלית בעסק ובחיים בכלל .

"מטרתנו העיקרית לוודא כי כל לקוח במשרד זוכה לייעוץ הטוב, האפקטיבי והנכון ביותר עבורו, בהתאמה אישית" אומר יועץ מס  חיים מזרחי, "לצורך כך, אנו עוברים יחד על כלל הנתונים הפיננסיים העכשוויים והעתידיים, וכל אלו נכנסים לתכנון המס לשנים הבאות".

אפליקציה מתקדמת לניהול חשבונות מכל מקום

כחלק מתפישת ראיית הלקוח במרכז, פותחה אפליקציה ייעודית לניהול חשבונות עבור לקוחות המשרד, כך שיוכלו לעקוב ולנהל את חשבונותיהם מכל מקום.

האפליקציה הדיגיטלית ניתנת להורדה ושימוש במכשיר הנייד, היא מאובטחת ומגובה בענן וכוללת ממשק ידידותי מאוד ונוח לתפעול. האפליקציה קולטת מסמכים שהלקוחות שולחים במייל או בוואטסאפ, כגון חשבוניות דלק, הוצאות נסיעות, וכד', ומתרגמת אותן לפקודות יומן. "כשלקוח של המשרד משלם לספק לדוגמה, הוא יכול לסרוק את החשבונית/קבלה דרך הטלפון הנייד ולהעביר לנו באימייל" אומר יועץ מס חיים מזרחי, "האפליקציה המתקדמת סורקת את החשבונית שלו מהמייל ומטמיעה את הנתונים באופן אוטומטי בכרטיס הלקוח, בקטגוריה המתאימה (הוצאות ספקים למשל).

"כך אנו מקבלים למעשה את כל חומרי הנהלת החשבונות מלקוחות המשרד מבלי שיצטרכו להגיע הנה כל חודשיים. המטרה היא לחסוך מהם 'בזבוז זמן' יקר על נסיעות ולאפשר להם לנצל את הזמן טוב יותר לפיתוח העסק שלהם".

מהם הקריטריונים החשובים לדעתך, בבחירת יועץ מס?

"לקוחות בוחרים לעבוד עם יועץ מס/רואה חשבון שהם מאמינים לו. אמינות היא אחד הקריטריונים החשובים והקריטיים ביותר, בבחירה עם מי לעבוד. מדובר בגורם חיצוני שמנהל את כל ההיבטים הפיננסיים שלך, ולכן האמון היא היבט הכרחי. הכשרה וניסיון אינם ניתנים לוויתור, כמובן. משרדנו פעיל משנת 1991, כמעט שלושים שנה, וצברנו ידע וניסיון מקיף בייעוץ מס והנהלת חשבונות אפקטייבים המספקים ערך מוסף רב ללקוחות".

אילו שירותים נוספים משרדך מספק?

"אנו מייצגים חברות, מספקים ייעוץ לפתיחת עסקים וחברות כולל רישום ברשויות המס, יעוץ ותכנון מס לעצמאיים, לחברות ולעסקים.

"כחלק מהבטחת איכות השירות במשרד אנו מבצעים תיאום מס אחת לחודשיים ועושים תכנון נכון עבור הלקוחות בחישוב המקדמות הנכונות למס הכנסה ולביטוח לאומי, כדי שבסוף השנה לא יהיו הפתעות, והלקוחות יסיימו את השנה במצב מאוזן ככל האפשר".

מה אנשים לא יודעים על תשלומי ביטוח לאומי וחשוב שידעו?

"נושא המקדמות הנכונות לביטוח לאומי הוא קריטי ויכולה להיות לו השפעה כלכלית דרמטית. אם לדוגמה, בט"ל מחייב לקוח ב 200 ₪ לחודש במקדמות, על סמך נתוני הכנסות מסוימים ועם השנים ההכנסה גדלה לדוגמה ל- 20,000 ₪ לחודש – כך שהתשלום הדו-חודשי(המקדמות) לבט"ל אמור להיות ע"ס 3,000 ₪. הלקוח ממשיך לשלם 200 ₪ לחודש מקדמות מתוך חוסר ידיעה כי הסכום צריך להשתנות. אם חלילה הלקוח נפצע בתאונת עבודה ואמור לקבל פיצויים מבט"ל בגין אובדן כושר עבודה, הוא יקבל רק 500 שח לחודש במקום 15,000 ₪ לחודש, כיוון ששילם מקדמות לא נכונות, אפילו אם טעה בתשלום רק חודש אחד. תפקידו של יועץ המס, בין היתר, הוא לבדוק כל הזמן את נושא המקדמות ולעדכן את הלקוחות בכל שינוי נדרש.

"עם כל לקוח שמגיע למשרד, אני יושב בפגישה הראשונה ומסביר על כל הדברים שחשוב לדעת ונכנסים כחלק מתכנון המס האפקטיבי. ניהול כזה חוסך הרבה בעיות בהמשך, מקטין את תשלום המס במקומות האפשריים והחוקיים, ומאפשר ללקוח להגדיל את הרווחים ע"י תכנון נכון ויסודי".

חיים מזרחי יועץ מס

כתובת המשרד: המצודה 29, אזור

מעבר לאתר

טלפון: 03-5185880, 052-6777054

 

חיים מזרחי. צילום: עופר אלבס

חיים מזרחי. צילום: עופר אלבס

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר