השתלות שיניים בחולון: הכירו את ד"ר אלכסנדר קורולוב. צילום: Shutterstock
השתלות שיניים בחולון: הכירו את ד"ר אלכסנדר קורולוב. צילום: Shutterstock

השתלות שיניים בחולון: הכירו את ד"ר אלכסנדר קורולוב

מרפאת השיניים ד"ר קורולוב בחולון קיימת משנת 1993, ומציעה טיפולים המבוצעים בידי רופאי השיניים מצוינים, ובשימוש בטכניקות ובטכנולוגיות הטובות ביותר. למעלה מ- 14 שנים ברציפות, רופא השיניים ד"ר אלכסנדר קורולוב מחזיר את החיוך למטופליו

פורסם בתאריך: 8.10.20 15:21

ד"ר קורולוב הוא דור שלישי לרופאי שיניים, עוסק במקצוע משנת 2007 לאחר שסיים את לימודיו במוסקבה. טרם לימודיו עסק בטכנאות שיניים. הוא הקים לאחרונה מרפאה חדשה לחלוטין בחולון, הכוללת ציוד חדיש ומתקדם ועיצוב מודרני, לרווחת לקוחותיו.

מנהל המרפאה, ד"ר אלכסנדר קורולוב, עוסק בעיקר בכירורגיה ושיקום פה, שתלים, הרמות סינוס, ציפויי שיניים איכותיים, כתרים אסתטיים, השתלות שיניים ביום אחד, שימור ושיקום הפה, כתרים, גשרים, ועוד. הוא אחראי לתחום השתלות השיניים במרפאה ומבצע את כלל סוגי טכניקות השתלות השיניים. לאורך 14 שנות עבודתו בתחום ההשתלות הדנטליות, והשתלמויות רבות שביצע ללימוד טכניקות ומכשורים חדשים, הוא צבר ניסיון וידע מקיף בתחום.

בין טכניקות ההשתלות הדנטליות שמבצע ד"ר קורולוב: השתלות סטנדרטיות, השתלות שיניים ביום אחד, All on 4, ועוד, תלוי במקרה הספציפי ובצרכיו של המטופל.

כיצד בוחרים את הטכניקה עבור המטופל? מה יש לבדוק בעת בחירת שיטת ההשתלה?

"את הטכניקה בוחרים בהתאם למקרה של המטופל. כאשר בוחרים את שיטת ההשתלה מבררים את מצבו הבריאותי של המטופל ומבקשים את דו"ח הסיכום הרפואי שלו (בדיקות דם, מחלות רקע, תרופות שלוקח וכד').

"לאחר שהמטופל נמצא מתאים להשתלת השיניים, מבצעים צילוםCT , שיאפשר לראות את כמות העצם בלסת, ולפי זה בוחרים את שיטות הטיפול שיתאימו לו (השתלה סטנדרטית, שתלים ביום אחד, וכד'), תמיד באופן המיטבי ביותר ובהתאמה אופטימלית למטופל עצמו, כדי להבטיח תוצאות מוצלחות". משיב ד"ר קורולוב.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים עקירות ושתלים?

"עקירות מבוצעות רק במידה ולא ניתן להציל את השיניים ונוסו כל האפשרויות הטיפוליות. בדרך כלל, לאחר שמבוצעות עקירות של שיני בינה לדוגמה, אין צורך להשתיל שתל במקומן. שתלים מבוצעים באזורים האחרים בפה והם מאפשרים איכות חיים אחרת ומדמים את השן הטבעית".

מה עושים במקרה של חוסר עצם?

"במקרים בהם קיים חוסר עצם, ישנו טיפול שבו מבוצעת השתלת עצם וכן משתמשים בשתלים מיוחדים ייעודיים לחוסר עצם, אך גם במקרים אלו, יש כמובן משקל רב למצבו הבריאותי של המטופל. אם לדוגמה, מטופל סובל מדילול עצם (אוסטיאופורוזיס) לא תבוצע השתלת עצם ויהיו אופציות טיפוליות אחרות שיוצעו עבורו, בכדי להגיע לטיפול האפקטיבי והאופטימלי ביותר".

עם אילו סוגי שתלים דנטליים אתם עובדים?

"אנו עובדים עם השתלים הטובים והאיכותיים שקיימים בשוק ועם כל החברות: שטראומן, MIS, וכד'. גם את השתלים בוחרים בהתאם למצב הפה והעצם של המטופל, בהתאמה אישית".

כיצד נעשה תהליך ההשתלה למטופל?

"לאחר שבוצע צילום ה- CT  למטופל, אנו בוחנים את כמות העצם שקיימת ולפיה יודעים באם יש צורך בהרמת סינוס, השתלת עצם וכדומה. ההשתלה מבוצעת בהתאם למקרה המטופל וישנם מקרים בהם יהיה שימוש בסד כירורגי. לאחר ביצוע ההשתלה, באם המצב מאפשר זאת, מבצעים העמסה מידית של הכתרים או פועלים לפי השיטה המסורתית של המתנה כשלושה חודשים לקליטת השתל בטרם מבצעים העמסת שיניים קבועות. חשוב לציין, כי ישנו משקל רב למצבו הבריאותי של המטופל בכל החלטה והחלטה".

מהו זמן ההחלמה מניתוח השתלים?

"זמן ההחלמה תלוי מאדם לאדם, בדרך כלל כבר באותו היום המטופל יוכל לחזור לשגרה. במידה ויהיה קצת כאב באזור המטופל ניתן לקחת משכך כאבים".

מהם היתרונות שמרפאתך מספקת ללקוחותיה, בתחום ההשתלות הדנטליות?

"מרפאתנו מתמחה בכלל טיפולי השיניים הקיימים, בין אם טיפולים משמרים ובין אם טיפולי השתלות דנטליות על כל סוגיהן. אצלנו תקבלו יחס אישי וחם ובאווירה ביתית ונעימה. המקצועיות והלבביות של ד"ר קורולוב מספקות לכל מטופל את ההרגשה הבטוחה והנינוחה ביותר".

 

מרפאת שיניים ד"ר קורולוב

כתובת: מזא"ה 3 א' קומה 5, חולון

טלפון: 03-5040841

מייל: [email protected]

מעבר לאתר

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר