חמים וטעים. צילום: דניאל לילה
חמים וטעים. צילום: דניאל לילה

חמים וטעים: מהיום לא צריך להתאמץ במטבח

אין לכם כוח לעמוד במטבח ולבשל כל יום במשך שעות? מוצרי המזון של חברת חמים וטעים הם בדיוק הפתרון שאתם צריכים: איכותיים, בהכנה מהירה, והטעימים ביותר שיש

פורסם בתאריך: 1.11.20 08:46

הסיפור המיוחד של ״חמים וטעים״ מראה כמה שעבודה קשה והתמדה משתלמים. החברה, שהוקמה לפני כשלושים שנה, החלה את דרכה כעסק מקומי קטן בחולון למכירת קובה למכולות. קובה טעים וביתי, כמו שאמא מכינה. את הקובה המקורי, בעלי העסק לא שוכחים עד היום, ושמור לו מקום של כבוד בבטן ובלב.

עם ההצלחה המדהימה של הקובה והבקשה למוצרי מזון נוספים, העסק הוסיף בהדרגה  מוצרים טעימים וביתיים נוספים: סיגרים, פסטלים, קרפעלך ועוד. לאחר עשור של פעילות מוצלחת, הבעלים החליטו לפתוח מסעדה בה יוגשו כל המנות הטעימות שהמפעל מייצר. מהר מאוד המסעדה תפסה תאוצה והצלחה מטאורית שקידמה את העסק עוד יותר, בין היתר, לשיתופי פעולה מבורכים עם מסעדות, בתי מלון, בתי הסעדה וקייטרינגים, שמזמינים גם הם את מוצרי המזון. כך, מעסק קטן ומשפחתי, חמים וטעים הפכה לאימפריה של מוצרים משובחים ומעוררי תיאבון.

ההצלחה של חמים וטעים מבוססת על המתכונים המעולים והאיכותיים של מוצרי המזון שהמפעל מייצר וההקפדה על טריות ואיכות. הם אלו שהובילו את החברה לבעלת מפעל ייצור המזון הוותיק והגדול ביותר בחולון, עם היצע מגוון של 250 מוצרים הנמכרים במדינות ברחבי העולם, ובישראל, ברשתות שיווק המזון הגדולות כגון: יוחננוף, שופרסל, ויקטורי, פרש מרקט, חצי חינם ועוד.

מפעל חמים וטעים מייצר מדי חודש כ-400 טון מזון, מתוך המתכונים הנפלאים שמחברים השפים של המפעל, כשהמנות המיוצרות מאפשרות לכל אחד להפוך לשף בעצמו תוך מספר דקות. איך זה מתבצע? המוצרים הטעימים של חמים וטעים נמכרים קפואים ומוכנים וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לחמם אותם, להוסיף רוטב ותבלינים כרצונכם ואת המגע האישי שלכם למנה, וקיבלתם ארוחה מהסרטים שנראית כאילו זה עתה בישלתם בעצמכם. והריח… אותו ריח מדהים ומופלא של אוכל טעים, איכותי וטרי המציף את כל הבית עד לחדר המדרגות, מושך את הילדים לרוץ הביתה ולטרוף.

כיצד גם אתם תוכלו ליהנות מקובות, סיגרים, פסטלים ומוצרי מזון ביתיים מצוינים נוספים? פשוט מאוד. לאחרונה החל המפעל לייצר שקיות אוכל למכירה קמעונאית, כדי שתוכלו להיפרד לשלום מהעבודה הקשה במטבח מבלי לוותר על ארוחות טעימות כמו שאמא הכינה לכם כשהייתם קטנים. כל שקית מגיעה במשקל של 1.25 קילו ומושלמת לארוחות משפחתיות או אפילו לארוחות אישיות קטנות לפי התיאבון שלכם (רק אל תדחפו יותר מדי סיגרים שלא תתמכרו). את כל מגוון המוצרים ניתן להשיג בחנות המפעל שנפתחה ממש בתוך המסעדה וממוקמת ברחוב הבנאי 32 שבחולון.

אם אינכם בטוחים כיצד לתבל את המוצרים, יש גם לזה פתרון מצוין ונוח. אתר חברת חמים וטעים מציע מאות מתכונים מעולים שיכולים להפוך אתכם לשפים בן רגע, בין אם מתחשק לכם לאכול קציצות עדשים וירקות, אגרולים, או לנשנש חטיפי ברוקולי קטנים וסופר טעימים.

שלא כמו מפעלים גדולים שאיבדו לאורך הדרך את היכולת לייצר מוצרים בטעם ביתי, בחמים וטעים בחרו בגישה קצת אחרת. המפעל צמח בהדרגה לאורך 30 שנה תוך שהוא שומר על אותנטיות ולא אבד בתעשייה למרות גודלו. הטעם הביתי נשמר וגם האיכות הגבוהה, הכל כדי לספק לצרכנים פתרון אמיתי לאוכל ביתי טעים, איכותי וקל להכנה.

היום תוכלו למצוא את המוצרים הטעימים של החברה כמעט בכל מקום אליו תגיעו, וייתכן שאפילו התענגתם על אחת הקובות האגדיות מבלי שידעתם. אם אתם רוצים לטעום בעצמכם את אחד המוצרים הטעימים של חמים וטעים ולראות על מה כל המהומה, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם החברה, דרך האתר או דרך מספר הטלפון, ולהתחיל לזלול אוכל ביתי טעים, בדיוק כמו זה שאמא הייתה עושה. בתיאבון.

כתובת החנות: הבנאי 32, חולון

טלפון 03-5590560

שעות פעילות:

א-ה: א-ה 16:00-09:00

ו: 09:00-14:00

למעבר לאתר

למעבר לסרטון  

חמים וטעים: מהיום לא צריך להתאמץ במטבח. צילום: רונן מנגן

חמים וטעים: מהיום לא צריך להתאמץ במטבח. צילום: רונן מנגן

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר