נשארו עם המחמאות: חולון שיחקה מצוין אבל נוצחה במורסיה

הפסד שלישי להפועל חולון. הפעם זה יכול היה להיראות לגמרי אחרת: חולון, שהובילה בכל שלבי המשחק, נכנעה למורסיה 78:76 במשחק הפתיחה בגביע אירופה. בראשון: אילת מגיעה לחולון

פורסם בתאריך: 12.10.17 11:20

משחק מצוין, שליטה במרבית הקטגוריות והולכה כמעט בכל שלבי המשחק בפער נקודות משמעותי – כל אלה לא עזרו להפועל יונט חולון שהפסידה אתמול (רביעי) 78:76 במורסיה ספרד, במשחק הפתיחה בליגת האלופות של פיב"א.

מדובר בהפסד שלישי רצוף של חולון בכל מהמסגרות, בהן ההפסד במחזור פתיחת העונה מול הפועל ת"א 81:78. יחד עם זאת, נראה שמדובר בחוסר מזל ושלושת ההפסדים היו יכולים בקלות להסתיים בניצחונות, והגיעו לאחר משחקים צמודים.

חולון הייתה מצוינת במחצית הראשונה וסיימה אותה ביתרון 7 נק'. ברבע השלישי שיפרו המארחים את ההגנה ואת הקליעה מבחוץ, צמצמו בהדרגה את הפער וברבע הרביעי – המשחק היה צמוד. בשניית הסיום החטיא הולוואיי מטווח 3 הנק' וחולון ירדה מנוצחת.

בכל זאת, מהמשחק במורסיה חולון יכולה להתעודד בין השאר בזכות השתלבותו המצוינת של ג'ו אלכסנדר, הרכש ממכבי תל אביב, שהציג יכולת טובה, סיים עם 12 נק' ובלט במאבקים מתחת לסלים. כבר כמה שנים שלחולונייה לא היה סנטר בסגנונו של אלכנסדר, שמסוגל לתפקד גם כפאוור-פורוורד וגארד ובעיקר – לקלוע מרחוק.

גם טו הולוואיי (21 נק', 11 מהן כבר ברבע הראשון) ממשיך להציג יכולת טובה והפתעה נעימה סיפק הזר החדש טישון תומאס, שהצטיין בהתקפה וסיים עם 20 נק'. נקודה בולטת נוספת לחיוב: מעבר מהיר מהגנה להתקפה לאחר קליטת כדור חוזר.

ביום ראשון הקרוב תארח חולון בהיכל טוטו את הפועל אילת, הזדמנות מצוינת לחזור למסלול הניצחונות מול קבוצה שנחשבה "נוחה".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר