חולונייה, שברת לנו את הלב: האוהדים על רצף ההפסדים

אחרי ההפסד החמישי של הפועל החולון, שאכזבה בכל המסגרות, האוהדים הוותיקים מנתחים, מפרשים ומתפללים לניצחון

פורסם בתאריך: 18.10.17 18:16

אחרי האופוריה עם ההכנות לקראת פתיחת העונה, שכללה החתמה וגיוס של רכש שחקנים נוצץ, הפועל יונט חולון לא מצליחה להתרומם. אתמול (שלישי) הפסידה חולון למונקו במסגרת גביע אירופה. זה היה ההפסד החמישי ברציפות בכל המסגרות: גביע ווינר, שניים בליגה ושניים בגביע אירופה. ומה חושבים על כך האוהדים?

מתן יציב  – 13 שנה ביציעים: "הבעיה הגדולה היא הזרים"

"לא צריך להיות גאון כדי להבין שהקבוצה לא נבנתה כמו שצריך. לדעתי, הבעיה הגדולה היא הזרים ולא הישראלים. צריך לזכור שמונקו קבוצה עשירה ולכן ההפסד מולה לא הפתיע אותי. האכזבות העיקריות שלי הן מההפסדים בליגה. ציפינו לפתיחה טובה, לא הייתי מאמין שנהיה ב-5:0 אבל יש זמן לתקן. אני סומך על הצוות המקצועי שיעשו התאמות. בשנה שעברה סיימנו, בניגוד לציפיות, במקום הראשון בתום העונה הסדירה ועפנו בסיבוב הראשון בפלייאוף. אני מאמין שאחרי שינוי אחד או שניים, העונה עשויה להתהפך. ברור לי שמחפשים מחליף לטראוויק ועוצמה באזור הצבע. אני לא מתרגש מקריאות הבוז כי זו תופעה שקיימת בכל קבוצה ואצלנו היא שולית. רוב האוהדים נשארו ומחאו כפיים ונתנו לשחקנים להבין שאנחנו מאחוריהם. כרגע המטרה להשתפר ולצבור נצחונות. אני  סומך לגמרי על ההנהלה הנהדרת והצוות המקצועי המצוין בראשות דן שמיר שיעשו את השינויים הדרושים כדי שתהיה קבוצה שכולנו נהנה ממנה בהמשך העונה".

ויקטור תשובה – 20 שנה ביציעים: "100 אוהדים בדרך לליטא"

"אני זוכר נסיעות עם הקבוצה לאולמות הזויים של קבוצות מהליגה הארצית והלאומית, אבל כיום אנחנו בעידן האולם הביתי המפואר עם יותר מ-5,000 מקומות והשנה העמידו תקציב של כ-12 מיליון שקל והגיעו שחקנים ממכבי תל אביב. מכרנו מעל 2,500 מנויים וחלמנו על תואר ראשון בעשור הנוכחי. לא מכובד שהקבוצה תובס בגביע אירופה לעיניי הקהל הביתי, ובעיקר כאב לי ההפסד בדרייב-אין להפועל תל אביב במחזור הראשון בליגה. הקבוצה לא הגיעה לאותו משחק אלא רק הקהל הצהוב-סגול.תמיד יש משברים טוב שזה קרה בתחילת העונה ויש זמן לתקן. אני מאמין בצוות המקצועי ובהנהלה שידאגו לכך שנדע תקופות טובות יותר. למרות המאזן 5:0 נצא כ-100 אוהדים למשחק החוץ בליטא בשבוע הבא".

משה תקומי  –  26 שנה ביציעים: "שלמה אייזיק יכניס יד לכיס"

"כדאי לזכור שהעונה הזו נפתחה בציפיות גבוהות, בעקבות צירופם של פניני בלאט וג'ו אלכסנדר וההמשך של שלומי הרוש, הקפטן והמנוע. כנראה נכשלנו בבחירת זרים, חוץ  טו הולוואי. בדרך כלל בונים פה סגל רק לקראת הפתיחה, אבל השנה כבר ביוני התמונה הייתה ברורה ולכן הציפיות הגבוהות. מונקו היא קבוצה חזקה ולכן לא הופתעתי מההפסד. ברור שהמצב לא נעים, אבל עדיין לא קרה שום דבר. יש לנו קהל תומך באופיו. אמנם ראיתי שני אנשים ששורקים בוז אבל לדעתי אלה טרמפיסטים, וישר השתקנו אותם. בעיניי זה הקהל הכי טוב בארץ. המטרה בליגה נשארה מבחינתי אותה מטרה, כלומר לפחות פלייאוף, צריך לתת גיבוי להנהלה ואין לי ספק ששלמה אייזיק יכניס יד לכיס ויביא סנטר".

 

 

אוהד חולון – 20 שנה ביציעים: "נעמוד ביעדים המוצהרים"

"הקבוצה נבנתה עם קו קדמי חלש ויותר מדי גארדים. רואים את זה מצוין בטבלת ריבאונדים בהפסד לאילת, עם 20:40 לטובתם. לדעתי צריכים להחליף בדחיפות שלושה מתוך ארבעת הזרים. הקבוצה הייתה צריכה לוותר על מענק מהמנהלת ולצרף זר חמישי, אבל זה כבר לא יקרה. אם באמת פותחים את הכיס צריך להשאיר רק את טו הולוואי ולהביא עוד ארבעה זרים. לדעתי מה שהולך לקרות זה שג'אבריל טראוויק יילך וגם הסנטר טישון תומאס יעזוב. אני מאמין שהקבוצה תעלה על דרך המלך ויכולה לעמוד ביעדים המוצהרים של של פיינל פור וגמר גביע".

מיכאל אהרון-כהן  – 35 שנה ביציעים: "אין חיבור בין השחקנים"

"המאזן העלוב שלנו נובע מכך שאין חיבור ואיזון בין השחקנים בסגל. אני חושב שהמצב לא ממש חמור, כמו שמתארים אותו בתקשורת, ומאמין שזר אחד או שניים יוחלפו. לדעתי יש פה סגל ישראלי טוב, פניני ואלכסנדר יחד עם הרוש, קולמן ותמיר בלאט יתחברו בהמשך. צורם לי במיוחד שכל שבוע עובדים על ריבאונדים באימונים אבל לא רואים את זה במגרש. טראוויק ואולי תומאס צריכים ללכת ואני מאמין שיביאו שחקנים מוכרים וכמובן מתאימים לעמדות. הסיפור עם טראוויק, שהוריד 20 קילו בשלושה חודשים כי החליט להיות טבעוני, ועוד בעמדה שבה צריך שחקנים עם מאסה – נראה לי מגוחך במיוחד. לגבי הקהל, אני לא מתרגש כי בכל מקום שורקים בוז אחרי שקולעים 56 נק' בלבד עם תבוסה ב-30 הפרש. אלף צופים, חצי מהקהל במשחק נגד מונאקו, עמדו בסוף ומחאו כפיים לשחקנים. לדעתי מעמדו של דן שמיר יציב וכדי שיתערער צריך לפחות עוד חמישה הפסדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר