מי יזיז את הקוביה?

גם מכוער וגם מסוכן: קוביות הבטון בצומת דב הוז

כמה שנים ייקח לעירייה להסיר את קוביות הבטון המכוערות החוסמות את הדרך בצומת דב הוז?

פורסם בתאריך: 25.10.17 09:28

זה כמה שנים מוצבות קוביות בטון מכוערות בצומת הרחובות דב הוז-המעפילים-אילת, שבתוכן תקועים עמודי עץ וביניהם, כ"תוספת אסתטית", קשורים חוטים מצד לצד.

מה פשרן של קוביות הבטון המכוערות שעומדות כבר שנים באותו המקום? על כך בהמשך, אך ברור כי הן מהוות מטרד משמעותי ומסוכן לעוברים ולשבים ברחובות אלה. תושבים הגרים באזור דורשים מעיריית חולון להסיר לאלתר את הקוביות הללו מצומת הרחובות, ואף מתארגנת עצומה בנושא ונאספות חתימות.

עיניהם של הנוסעים החולפים בצומת מדי יום כבר התרגלו למראה הבטונדות, אך לסוחרים ולתושבים באזור נמאס: "אני גר כאן כבר 15 שנה", אומר אחד מהם, "ומשנה לשנה ההזנחה רק גוברת. תקעו פה קוביות בטון לפני כמה שנים והשאירו כך. למי לא פנינו?! אבל אף אחד לא אומר מתי יסירו את המפגע הזה. הצרו את המדרכה ואיך אמא עם עגלה או נכים יכולים לעבור פה?".

תושבת הגרה בסמוך מספרת שמדי חורף, הרוחות קורעות את החוטים, אנשים נחבלים ונופלים, העירייה מסדרת את החוטים והולכת, וחוזר חלילה. בעיה נוספת היא שאין מספיק תאורה ועם הקוביות האלו בדרך זה ממש מסוכן". בעל עסק במקום מצטרף לדבריה: "משאירים אותנו עם הנוף המכוער הזה. אנו חיים במרכז העיר ומרגישים כמו במחנה פליטים".

מעיריית חולון נמסר: "בצומת זה מתוכנן להתבצע פרויקט תשתיות של הסדרת הצומת כולה והתקנת רמזור קבוע. הביצוע יחל כבר בחודשים הקרובים ואז כמובן יוסרו גם קוביות הבטון".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר