בני נוער. אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לילה לא שקט: צפו איך בני נוער הורסים את לילות תושבי העיר

ונדליזם, צעקות והתקהלות עד השעות הקטנות של הלילה הם חלק בלתי נפרד מחוויית השינה של תושבים מחולון

פורסם בתאריך: 24.10.17 18:44

ונדליזם, צעקות רמות, קטטות המוניות והתקהלות עד השעות הקטנות של הלילה הם חלק בלתי נפרד מחוויית השינה, בעיקר בליל שישי, של תושבי הרחובות חנקין וגולדה מאיר. מדי ליל שישי מתאספים במקום עשרות בני נוער ולתושבי הבניינים הסמוכים הבילוי הלילי הזה הפך למטרד ולסיוט של ממש, כאשר אף פתרון אינו נצפה באופק.

צפו בהתקהלות בני הנוער בערבי שישי: 

התקהלויות של בני נוער מול הקניון בגינת הכושר הפכו לעניין שבשגרה. הנערים מתאספים עם אופניים, נרגילות ואלכוהול, צועקים, שוברים בקבוקים ולא חסים על השכנים המתגוררים בבניינים הסמוכים, שטוענים: "המשטרה לא מתייחסת ולא עושה דבר".

"התקשרתי מספר פעמים למשטרה ולא התייחסו לתלונות שלי", מספרת אחת מתושבי המקום. "זה כבר היה אחת בלילה. פעם מישהו מהשכנים הזעיק משטרה, השוטרים הגיעו, דיברו עם החבר'ה וחלק מהם עזבו. כשהמשטרה הלכה, כולם חזרו להרעיש".

שכנה אחרת מפנה אצבע מאשימה להורים: "אני תוהה האם ההורים שלהם יודעים איפה הם מסתובבים. מדובר בבני נוער בני פחות מ-16. אני לא יודעת איך להביא את העניין הזה למודעות. לא מדובר במקום כמו מועדון שברולט בעיר אלא בשכונת מגורים. אני צריכה לאטום את כל הבית, חלונות, דלתות כאילו אנחנו במלחמה מסתתרים מהאויב".

בקומה תחתונה גר זוג צעיר. האב הטרי מספר: "נולדה לנו תינוקת בתחילת ספטמבר ובכל פעם שאנחנו מרדימים אותה, לא חולפות מספר דקות עד שנשמעת צעקה רמה מהגינה הסמוכה והיא מתעוררת ומתחילה לבכות. בחג סוכות האחרון התייאשנו מהרעש והלכנו לישון אצל קרובי משפחה למשך שלושה לילות".

שכנה נוספת, נטלי ליטאי, מוסיפה: "לעתים הם ממש יושבים בשביל הגישה לבניין ואז הרעש נכנס ממש לתוך הבית. שברו לנו זכוכיות בכניסה לבניין, היה גם מקרה של תקיפה ותחרויות רכיבה על אופניים חשמליים בכבישים ראשיים הפכו לעניין שבשגרה. סכנת נפשות. אנחנו גרים באזור כבר ארבע שנים. לדעתי, הגלידריה שנפתחה במקום קיבעה את הצומת כמרכז המפגש של הנערים".

מהמשטרה נמסר כי מבדיקה שנערכה עולה כי התקבלה רק תלונה אחת בנושא וככל הנראה מדובר באירוע היחיד במהלך החודש הנוכחי שעליו התקבלה תלונה. "באירוע זה, ניידת משטרה הגיעה למקום אך הנערים כבר עזבו את השטח. אנו נמשיך לעשות ככל שביכולתנו לפעול למען האזרח הנורמטיבי בכל זמן ומקום", מסרו במשטרה.

 

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. דוד

    חחחח הצחקתם את כל תושבי ג'סי כהן. בואו תראו מה קורה גם אצלנו. המשטרה לא נכנסת ועושה טובה. צריך להעניש את ההורים שנותנים לילדים להתפרע, להטיל קנסות ואולי לעשות יותר מקומות בילוי באזורי תעשיה רחוקים מהעיר

  2. שלופי

    נראה שהעירייה עסוקה רק ב"עיר הילדים". איכות חיי המבוגרים, לא בראש שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר