טו הולוואיי. צילום: שי גלבוע

המטרה: ניצחון ראשון של הפועל חולון באירופה

הפועל חולון תתארח הערב (רביעי) אצל יובנטוס הליטאית במחזור השלישי של ליגת האלופות, אחרי שני הפסדים במפעל. הזר קורי וולדן נשאר בישראל לאחר שהתלונן על כאבים בחזה

פורסם בתאריך: 25.10.17 12:37

ניצחון ראשון באירופה. זו המטרה של כדורסלני הפועל יונט חולון במשחק החוץ הערב (רביעי) בליטא מול יובנטוס המקומית, במחזור השלישי של הליגה האירופאית.

חולון מגיעה למשחק הערב אחרי שני הפסדים בשני משחקי הפתיחה של ליגת האלופות: בחוץ מול מורסייה הספרדית אחרי משחק צמוד, ותבוסה ב-29 הפרש בבית מול מונקו הצרפתית.

חולון המריאה לליטא אתמול בצהריים, אבל רגע לפני ההמראה, בעת שהות הקבוצה בנמל התעופה בן גוריון, הזר קורי וולדן התלונן על כאבים בחזה. לאחר התייעצות מהירה עם רופא הקבוצה ד"ר משה דהן, הוא נלקח משדה התעופה לבדיקות בבית חולים אסף הרופא ולא הצטרף לנסיעה.

 

הוא עבר בדיקות בכל מהלך היום ובשעות הלילה התברר כי מצבו הבריאותי תקין לחלוטין. "קורי לא ייצא לליטא, אנו שומרים אותו למשחק הליגה החשוב מול גליל/גלבוע במוצאי השבת הקרובה", נמסר מהקבוצה.

"אחרי שני הפסדים מאז תחילת ההופעות בשלב הבתים של הליגה האירופאית, אני מקווה שנתחיל לשחק טוב יותר ובעיקר – לשחק יחד, כדי לנצח ולשמור על הסיכויים שלנו הלאה במפעל", אמר המאמן דן שמיר, לקראת המשחק.

בקבוצה סומכים על כך שהרכז טו הולוואי, שיסחף את חבריו למשחק מהיר ומדויק, ועל ג'ו אלכסנדר שמגלה יכולת טובה מאז תחילת העונה.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר