גוזמים הולכים

צפו בסרטון: איפה מחביאים עובדי העירייה גזם?

כיצד הפך גיזום צמחיה שגרתי ופינוי גזם בחולון ל"מחפשים את המטמון"?

פורסם בתאריך: 7.11.17 16:39

תושבי רחוב דגניה בחלון לא ציפו להפתעה כזו. לאחר שפנו אל המוקד העירוני בבקשה שיבואו לגזום את הצמחיה העבותה, הגיעו למקום עובדי מחלקת גנים ונוף ועשו את עבודתם, אך שכחו פרט קטן – לאסוף את הגזם שנותר.

שוב פנו תשבי הרחוב למוקד העירוני, הפעם בבקשה שיבואו לפנות את הגזם שאולי נשכח. עובדי גינון ונוף שבו למקום, אספו את הגזם לשקיות, אך הפעם החליטו להחביא את שקיות הגזם מאחורי השיחים. תושבי רחוב דגניה לא אמרו נואש ושוב פנו למוקד העירוני בבקשה שהפעם יגיעו לאסוף את הגזם שהוסתר בשקיות ובינתיים, הם מחכים כי עד כה לא נאסף הגזם.

צפו במחבוא של עובדי אגף הגינון:

בהמשך ל"סיפור בהמשכים" אומרת תושבת רחוב דגניה: "אני מצטערת שעברתי לגור בחולון. היא הצטיירה כעיר הילדים, עיר מטופחת ונקייה, ומאז שעברתי לכאן אני נוחלת רק אכזבות: הניקיון על הפנים, החינוך מקרטע והטיפול של העירייה כושל. מספיק להיווכח כמה פעמים צריך לבקש פינוי גזם ועד עתה הוא לא פונה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "על מנת להימנע מהוצאת גזם שלא ביום פינוי ויצירת מטרד של אשפה ברחוב ומפגע להולכי רגל, הגזם אינו מושלך אלא מונח בפינה בגן ויוצא החוצה לרחוב ביום הוצאה על פי המותר, וזאת גם כדי למנוע תוספת אשפה ופסולת של הציבור על הערימה הקיימת עד לפינוייה ביום פינוי. יש לציין, כי אגף גנים ונוף נערך בימים אלה לפיילוט של לקיחת הגזם הרך כבר על ידי קבלני הגינון הגוזמים ושינועו לתחנת המעבר".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיטה ידועה, ככה גם מסתירים את הבזבוזים על מינויים לא ראויים, על טיסות מיותרות לפסטיבלים של בירה, על דיווחי שעות שיקריים, על העברות כספות לעמותות לא ראויות, ועל בכירים בעירייה שאינם תושבי העיר בכלל אבל מקבלים משכורות שמנות

  2. מוסדי

    גועל נפש של עיר במסווה של עיר הילדים
    העיר בפשיטת רגל, עדיף לגברת הנכבדה שתחזור לעיר ממנה הגיעה- כל מקום עדיף על חולון 2017

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר