צפו ברחוב רבי עקיבא בחולון: מדרכות אין, אבל אשפה לא חסר

"הפכנו לחצר האחורית של חולון", אומרים הדיירים ובעלי העסקים. העירייה: "יש תכנית התחדשות לאזור"

פורסם בתאריך: 14.11.17 09:03

סוחרי ודיירי רחוב רבי עקיבא בחולון מתלוננים כי אין מדרכות ברחוב והאשפה נערמת בכל פינה במקום.

רחוב רבי עקיבא הוא מתחם הכולל בתי עסק למלאכה זעירה ובנייני מגורים. בתי המלאכה מתחילים את עבודתם מוקדם בבוקר ומסיימים אותה אחרי הצהריים. הדיירים למדו לחיות בשלום עם בעלי העסקים ולאחרונה אף החלו לשלב כוחות לטובת שיפור התנאים הקשים ברחוב.

צפו בהזנחה ברחוב רבי עקיבא: 

"הרחוב הפך להיות החצר האחורית של חולון", אומרים הדיירים ובעלי העסקים, "יש כאן מדרכות ללא מרצפות, אשפה פזורה ללא ימי איסוף קבועים וחולדות שמטיילות באין מפריע. ביקשנו הדברה מהעירייה אך איש לא מגיע. גם גיזום לצמחיה לא עושים. עושה רושם שהעירייה שכחה אותנו. אמרו לנו שיש תכנית להתחדשות עירונית באזור, אבל סוחבים אותנו חודש בחודשו".

רחוב ללא מדרכות

אף אחד לא רוצה לגור פה

גלי שמיר, בעלת משרד התיווך רימקס אווניו חולון בת ים, מציינת "כאשר מגיעים אלינו קונים המתעניינים בנכסים ברחוב רבי עקיבא, לרוב הם מציינים את ההזנחה ואת הסמיכות לבעלי העסקים ונרתעים לבצע עיסקת נדל"ן. פעמים רבות דירות לא נמכרות קופה ארוכה מהרגיל ורק מחירים אטרקטיביים מושכים את הקהל לכאן".

בעלי העסקים ברחוב מצביעים על ההזנחה: "איננו יכולים להביא לקוחות למקום שאין בו מדרכה. אחד מאיתנו כבר חטף תביעה מלקוחה שיצאה מפתח העסק, נפלה ונחבלה. אם היא תזכה במשפט, הוא עלול לפשוט את הרגל וכל זה בגלל שאין מדרכה ראויה".

הדיירים ובעלי המלאכה מביטים בקנאה על הרחובות השכנים ואומרים: "בשני הרחובות המקיפים את מתחם רבי עקיבא, ההסתדרות ושדרות ירושלים, הכל מטופח ויפה, ורק אותנו שכחו".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "תכנית להתחדשות ולשכונת מגורים חדשה במתחם רבי עקיבא נמצאת כבר בהפקדה והציבור מוזמן לעיין במסמכי התכנית. לפיכך, אין טעם בשלב זה לבצע עבודות תשתית וזאת בנוסף לעובדה שברחוב רבי עקיבא קיימות פלישות רבות של תושבים אשר לא מאפשרות ביצוע ראוי של המדרכות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר