פרנקו. "הסרטן התפשט"

"המחלה הארורה מתפשטת בגופה של אוריאנה. עיזרו להציל אותה"

אוריאנה פרנקו, אם חד הורית מג'סי כהן, זקוקה לתרומות למימון טיפול יקר במחלת הסרטן. פעילות מחולון מארגנות עבורה ערב הפרשת חלה

פורסם בתאריך: 23.11.17 12:40

קשה להישאר אדישים לסיפור חייה קורע הלב של אוריאנה פרנקו. פרנקו, תושבת שכונת ג'סי כהן מחולון, היא אישה חזקה למודת תלאות שהחיים לימדו אותה להיאבק כדי לשרוד, עד שהגיעה מחלת הסרטן שעימה היא מתמודדת היום, שיא ההישרדות מבחינתה.

פרנקו, בת 48, אם חד הורית לשני ילדים, בן 15 ובת 11, מגדלת את ילדיה בכוחות עצמה מאז שבעלה לשעבר נרצח. אבל עוד עוד קודם לכן חוותה קשיים. כבר מילדות חייה לא היו קלים והיא נאלצה לפרנס את עצמה ולדאוג לכלכלתה האישית מגיל 14. היא יצאה לעבוד ובגיל צעיר נישאה לגבר שאכזב אותה בהמשך וממנו התגרשה. מספר חודשים לאחר הגירושין נרצח בעלה לשעבר והיא נאלצה לשאת לבדה בעול גידול הילדים, וכמובן עבדה קשה ופרנסה אותם בכבוד.

לפני מספר חודשים אובחנה אצל פרנקו מחלת הסרטן, שהלך והתפשט בכל גופה בהדרגה. עקב הטיפולים הכימותרפיים היא נאלצה להפסיק לעבוד, והמצב הכלכלי הקשה גם כך החמיר עוד. פרנקו פנתה לשירותי הרווחה בחולון והיא מוכרת ומטופלת על ידם, אך אין זה מספיק – עם כל הרצון הטוב של הרשויות עדיין חסר כסף והביורוקרטיה מקשה עליה במצבה הבריאותי. בקרוב היא תחל בטיפול למחל הסרטן שאינו כלול בסל הבריאות ועלותו יקרה מאוד. הטיפול הזה עשוי להציל את חייה, אך היא זקוקה לתרומות כדי לממן אותו.

בתאל בן דוד וחני משה, פעילות חברתיות, תושבות חולון, יוזמות ביום ראשון הקרוב (26.11, בשעה 21:00) ערב הפרש חלה שכל תרומותיו קודש למימון הטיפול באוריאנה פרנקו. "נשים יקרות, בגופה של אוריאנה מתפשטת המחלה הארורה, היא זקוקה לחסדי שמיים, היא וילדיה זקוקים לכן. אנא מכן הגיעו בהמונכם לעזור לה ולמשפחתה. אפשר לתרום תרומות כספיות גם בבנק הפועלים, סניף השקד, מס'  555, ראשון לציון, מס' חשבון: 172791 על שם אוריאנה פרנקו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר